La conferinta VoiceCon din Orlando, Cisco a anuntat ca a derulat primele apeluri de comunicatii unificate inter-companii prin Internet folosind Cisco Intercompany Media Engine (IME), parte integranta a portofoliului de produse si servicii de colaborare al Cisco. Discutiile business-to-business au inclus apeluri intre Cisco si compania australiana Qeensland Rail, si intre Cisco si Universitatea din Wisconsin-Whitewater.
Prin Cisco IME, toti participantii au putut, spontan, simultan si cu un grad ridicat de securitate, sa se bucure de conexiuni video si audio de inalta fidelitate in banda larga, folosind dispozitive capabile de conexiuni video, pur si simplu formand numere de telefon standard.
Construit pe standarde pe care Cisco le-a inaintat catre Internet Engineering Task Force, Cisco IME permite companiilor pentru prima data sa deruleze apeluri telefonice cu voce si video intr-un mod sigur, cu calitate ridicata, intre companii, folosind Internetul si numerele lor de telefon existente, fara a fi nevoie de a re-aloca sau inlocui infrastructura actuala.
Cisco IME este proiectat sa mareasca gradul de colaborare aducand valoare adaugata procesului de comunicare. Cu cat companiile interactioneaza mai mult cu o varietate de comunitati externe si se bazeaza pe partenerii lor de incredere pentru a livra rezultate, cu atat nevoia de a colabora mai bine in afara frontierelor retelelor corporatiei este de o importanta mai mare. Obiectivul Cisco IME este sa permita organizatiilor care deja folosesc intern beneficiile telefoniei video si ale altor comunicatii unificate avansate sa extinda, acum, aceste capabilitati catre clienti, funizori si parteneri strategici echipati similar.
Cisco IME se bazeaza pe o tehnologie „autodidacta”, tehnologie care invata rute noi in functie de tiparele apelurilor si care recunoaste automat cand utilizatorii opereaza intr-o retea echipata cu IME. Tehnologia descopera si administreaza toate aspectele routarii apelurilor in siguranta, cu o calitate ridicata si cu cost scazut folosind retele IP incluzand Internetul, si face ca experienta sa fie accesibila atat pentru utilizatori cat si pentru administratori.
Tehnologia permite utilizatorilor finali sa comunice mai eficient folosind limbajul corpului prin apeluri video si prin tehnologie de voce optimizata, si ajuta, in acelasi timp, la reducerea costurilor. In plus, serviciile oferite de Cisco si partenerii sai pot ajuta clientii sa obtina cea mai buna recuperare a investitiei posibila pentru aceasta tehnologie, si, de asemenea, sa colaboreze mai bine in afara frontierelor retelei.

Citeste articolul pe: Agora News

Cisco extinde colaborarea inter-companii in afara firewall-ului

La conferinta VoiceCon din Orlando, Cisco a anuntat ca a derulat primele apeluri de comunicatii unificate inter-companii prin Internet folosind Cisco Intercompany Media Engine (IME), parte integranta a portofoliului de produse si servicii de colaborare al Cisco. Discutiile business-to-business au inclus apeluri intre Cisco si compania australiana Qeensland Rail, si intre Cisco si Universitatea din Wisconsin-Whitewater.
Prin Cisco IME, toti participantii au putut, spontan, simultan si cu un grad ridicat de securitate, sa se bucure de conexiuni video si audio de inalta fidelitate in banda larga, folosind dispozitive capabile de conexiuni video, pur si simplu formand numere de telefon standard.
Construit pe standarde pe care Cisco le-a inaintat catre Internet Engineering Task Force, Cisco IME permite companiilor pentru prima data sa deruleze apeluri telefonice cu voce si video intr-un mod sigur, cu calitate ridicata, intre companii, folosind Internetul si numerele lor de telefon existente, fara a fi nevoie de a re-aloca sau inlocui infrastructura actuala.
Cisco IME este proiectat sa mareasca gradul de colaborare aducand valoare adaugata procesului de comunicare. Cu cat companiile interactioneaza mai mult cu o varietate de comunitati externe si se bazeaza pe partenerii lor de incredere pentru a livra rezultate, cu atat nevoia de a colabora mai bine in afara frontierelor retelelor corporatiei este de o importanta mai mare. Obiectivul Cisco IME este sa permita organizatiilor care deja folosesc intern beneficiile telefoniei video si ale altor comunicatii unificate avansate sa extinda, acum, aceste capabilitati catre clienti, funizori si parteneri strategici echipati similar.
Cisco IME se bazeaza pe o tehnologie „autodidacta”, tehnologie care invata rute noi in functie de tiparele apelurilor si care recunoaste automat cand utilizatorii opereaza intr-o retea echipata cu IME. Tehnologia descopera si administreaza toate aspectele routarii apelurilor in siguranta, cu o calitate ridicata si cu cost scazut folosind retele IP incluzand Internetul, si face ca experienta sa fie accesibila atat pentru utilizatori cat si pentru administratori.
Tehnologia permite utilizatorilor finali sa comunice mai eficient folosind limbajul corpului prin apeluri video si prin tehnologie de voce optimizata, si ajuta, in acelasi timp, la reducerea costurilor. In plus, serviciile oferite de Cisco si partenerii sai pot ajuta clientii sa obtina cea mai buna recuperare a investitiei posibila pentru aceasta tehnologie, si, de asemenea, sa colaboreze mai bine in afara frontierelor retelei.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 107 ori.

Publica un raspuns