Operatorii si distribuitorii de continut televizat din Statele Unite ale Americii, reuniti la National Association of Broadcasters Show din Las Vegas, intre 12 si 15 aprilie, pot afla cum noua solutie Ericsson, ce vizeaza atat continutul direct-to-home (DTH), cat si procesele de contributie la dezvoltare si distributie a continutului 3D, le va permite sa raspunda cerintelor utilizatorilor.
Cererea pentru televizoare 3D este in continua crestere. Filme precum Avatar, cu un succes extraordinar la public, au deschis apetitul a sute de milioane de oameni pentru senzatiile unei experiente 3D. In acest moment, tot mai multi telespectatori isi doresc sa se bucure de aceasta experienta inedita chiar la ei acasa. Unii analisti estimeaza ca pana in 2015 se vor vinde aproape 80 de milioane de televizoare 3D – o cifra extraordinara, tinand cont de faptul ca primele televizoare 3D au fost lansate abia la inceputul acestui an. Estimarile jucatorilor din industrie arata ca veniturile totale vor depasi suma de $60 miliarde in urmatorii cinci ani.
Staffan Pehrson, Head of Solution Area TV, Ericsson, a declarat ca inovatiile in domeniul tehnologiilor de captare, de livrare si de expunere a imaginilor permit acum vizionarea televiziunii 3D chiar acasa la utilizatori. Pehrson a spus: „Consumatorii vor putea obtine acea experienta de cinematograf direct la ei acasa. In timpul evenimentului NAB, intentionam sa lansam o solutie completa, care sa le permita distribuitorilor de continut televizat si operatorilor sa ofere chiar azi servicii 3D utilizatorilor finali”. Lansarea are la baza experienta si proiectele sustinute de Ericsson in domeniul distributiei de continut si de transmisiuni video HD.
Solutia 3D de la Ericsson raspunde atat provocarilor legate de contributia la dezvoltare si distributia de continut 3D, cat si de sistemul de livrare direct-to-home al acestui tip de continut. Provocarile legate de contributia la transmisiuni 3D live vor fi diferite de DTH, prioritatea numarul unu fiind asigurarea celui mai inalt nivel de calitate a imaginii, inclusiv rezolutie spatiala completa. Portofoliile extinse de solutii de contributie la dezvoltare si distributie ale Ericsson au fost optimizate pentru a garanta ca feed-urile 3D sunt comprimate si livrate corect.
Experienta companiei in zona solutiilor TV deriva din achizitia, in urma cu trei ani, a companiei Tandberg Television si a tehnologiei sale de compresie video. Datorita pozitiei solide detinute pe piata, Ericsson poate oferi aceste servicii 3D catre un grup de consumatori tot mai mare.

Citeste articolul pe: Agora News

Experienta 3D in sufrageria utilizatorilor

Operatorii si distribuitorii de continut televizat din Statele Unite ale Americii, reuniti la National Association of Broadcasters Show din Las Vegas, intre 12 si 15 aprilie, pot afla cum noua solutie Ericsson, ce vizeaza atat continutul direct-to-home (DTH), cat si procesele de contributie la dezvoltare si distributie a continutului 3D, le va permite sa raspunda cerintelor utilizatorilor.
Cererea pentru televizoare 3D este in continua crestere. Filme precum Avatar, cu un succes extraordinar la public, au deschis apetitul a sute de milioane de oameni pentru senzatiile unei experiente 3D. In acest moment, tot mai multi telespectatori isi doresc sa se bucure de aceasta experienta inedita chiar la ei acasa. Unii analisti estimeaza ca pana in 2015 se vor vinde aproape 80 de milioane de televizoare 3D – o cifra extraordinara, tinand cont de faptul ca primele televizoare 3D au fost lansate abia la inceputul acestui an. Estimarile jucatorilor din industrie arata ca veniturile totale vor depasi suma de $60 miliarde in urmatorii cinci ani.
Staffan Pehrson, Head of Solution Area TV, Ericsson, a declarat ca inovatiile in domeniul tehnologiilor de captare, de livrare si de expunere a imaginilor permit acum vizionarea televiziunii 3D chiar acasa la utilizatori. Pehrson a spus: „Consumatorii vor putea obtine acea experienta de cinematograf direct la ei acasa. In timpul evenimentului NAB, intentionam sa lansam o solutie completa, care sa le permita distribuitorilor de continut televizat si operatorilor sa ofere chiar azi servicii 3D utilizatorilor finali”. Lansarea are la baza experienta si proiectele sustinute de Ericsson in domeniul distributiei de continut si de transmisiuni video HD.
Solutia 3D de la Ericsson raspunde atat provocarilor legate de contributia la dezvoltare si distributia de continut 3D, cat si de sistemul de livrare direct-to-home al acestui tip de continut. Provocarile legate de contributia la transmisiuni 3D live vor fi diferite de DTH, prioritatea numarul unu fiind asigurarea celui mai inalt nivel de calitate a imaginii, inclusiv rezolutie spatiala completa. Portofoliile extinse de solutii de contributie la dezvoltare si distributie ale Ericsson au fost optimizate pentru a garanta ca feed-urile 3D sunt comprimate si livrate corect.
Experienta companiei in zona solutiilor TV deriva din achizitia, in urma cu trei ani, a companiei Tandberg Television si a tehnologiei sale de compresie video. Datorita pozitiei solide detinute pe piata, Ericsson poate oferi aceste servicii 3D catre un grup de consumatori tot mai mare.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 515 ori.

Publica un raspuns