GfK Romania este primul institut local de market research care lanseaza un pro­iect de cercetare in Virtual Bucharest, pe platforma de socializare Second Life. GfK Romania a implementat acest prim focus grup pentru a cerceta opiniile, atitu­dinile, motivatiile, asteptarile si stilul de viata in cadrul Second Life ale utiliza­to­rilor acestei platforme. Acest prim focus grup in Second Life este parte a unui proiect amplu de cercetare calitativa care si-a propus investigarea stilului de viata al tinerilor intre 15-22 de ani.

Citeste articolul pe: Financiarul

GfK: proiect de cercetare de piata in Second Life

GfK Romania este primul institut local de market research care lanseaza un pro­iect de cercetare in Virtual Bucharest, pe platforma de socializare Second Life. GfK Romania a implementat acest prim focus grup pentru a cerceta opiniile, atitu­dinile, motivatiile, asteptarile si stilul de viata in cadrul Second Life ale utiliza­to­rilor acestei platforme. Acest prim focus grup in Second Life este parte a unui proiect amplu de cercetare calitativa care si-a propus investigarea stilului de viata al tinerilor intre 15-22 de ani.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 537 ori.

Publica un raspuns