GfK Romania este primul institut local de market research care lanseaza un proiect de cercetare in Virtual Bucharest, pe platforma de socializare Second Life. GfK Romania a implementat acest prim focus grup pentru a cerceta opiniile, atitudinile, motivatiile, asteptarile si stilul de viata in cadrul Second Life ale utilizatorilor acestei platforme. Acest prim focus grup in Second Life este parte a unui proiect amplu de cercetare calitativa care si-a propus investigarea stilului de viata al tinerilor intre 15-22 de ani.
Citeste articolul pe: Financiarul
GfK Romania este primul institut local de market research care lanseaza un proiect de cercetare in Virtual Bucharest, pe platforma de socializare Second Life. GfK Romania a implementat acest prim focus grup pentru a cerceta opiniile, atitudinile, motivatiile, asteptarile si stilul de viata in cadrul Second Life ale utilizatorilor acestei platforme. Acest prim focus grup in Second Life este parte a unui proiect amplu de cercetare calitativa care si-a propus investigarea stilului de viata al tinerilor intre 15-22 de ani.
Citeste articolul pe: Financiarul