Platforma de televiziune digitala Boom adauga incepand cu luna august in pachetul standard de canale Boom primul canal international axat pe cultura jocurilor video, respectiv Ginx TV. Noul post TV va emite 24 de ore pe zi si va transmite programe proprii adresate atat jucatorilor ocazionali cat si celor pasionati de jocurile video. „Noi nu suntem mai buni decat altii, noi suntem doar diferiti”, sustine Ionut Anton, director executiv Ginx Emerging Markets. Ginx TV se adreseaza publicului urban, preponderent masculin, cu varste cuprinse intre 18 – 34 de ani. „La nivel mondial, industria jocurilor video a depasit la sfarsitul anului 2007 industria muzicala, datorita spiritului sau inovativ si adaptabilitatii. Aceasta evolutie confirma o schimbare de preferinte si in gusturile a mare parte dintre consumatorii de televiziune, iar noi ne dorim sa fim primii care tin seama de acest lucru”, declara Irina Cluve, director de marketing Boom. Ginx TV se axeaza pe conceptul de light entertainment, punand accentul in grila de programe pe partea casual a jocurilor video.

Citeste articolul pe: Financiarul

Ginx TV, se vede pe platforma Boom

Platforma de televiziune digitala Boom adauga incepand cu luna august in pachetul standard de canale Boom primul canal international axat pe cultura jocurilor video, respectiv Ginx TV. Noul post TV va emite 24 de ore pe zi si va transmite programe proprii adresate atat jucatorilor ocazionali cat si celor pasionati de jocurile video. „Noi nu suntem mai buni decat altii, noi suntem doar diferiti”, sustine Ionut Anton, director executiv Ginx Emerging Markets. Ginx TV se adreseaza publicului urban, preponderent masculin, cu varste cuprinse intre 18 – 34 de ani. „La nivel mondial, industria jocurilor video a depasit la sfarsitul anului 2007 industria muzicala, datorita spiritului sau inovativ si adaptabilitatii. Aceasta evolutie confirma o schimbare de preferinte si in gusturile a mare parte dintre consumatorii de televiziune, iar noi ne dorim sa fim primii care tin seama de acest lucru”, declara Irina Cluve, director de marketing Boom. Ginx TV se axeaza pe conceptul de light entertainment, punand accentul in grila de programe pe partea casual a jocurilor video.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 642 ori.

Publica un raspuns