Deoarece segmentul achizitiilor online este abia la inceput in Romania, foarte multi cumparatori preferand sa achizitioneze din magazinele clasice, majoritatea jucatorilor din zona de comert electronic, inclusiv cei din telecom sunt nevoiti sa ofere cadouri pentru a stimula achizitiile pe internet, declara Oana Solca, sef de propuneri online si dezvoltare web la Romtelecom, cel mai important operator de telefonie fixa pe piata locala.

Citeste articolul pe: Wall Street

INTERVIU: Cum se lupta Romtelecom sa vanda servicii pe online

Deoarece segmentul achizitiilor online este abia la inceput in Romania, foarte multi cumparatori preferand sa achizitioneze din magazinele clasice, majoritatea jucatorilor din zona de comert electronic, inclusiv cei din telecom sunt nevoiti sa ofere cadouri pentru a stimula achizitiile pe internet, declara Oana Solca, sef de propuneri online si dezvoltare web la Romtelecom, cel mai important operator de telefonie fixa pe piata locala.

Citeste articolul pe: Wall Street

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 511 ori.

Publica un raspuns