Filiala locala a companiei LG Electronics a vandut toate televizoarele 3D importate in Romania catre partenerii din piata, in prima zi de la lansarea modelului LD920 cu tehnologie 3D. „Inca din ziua lansarii in tara noastra a primului televizor cu tehnologie 3D, modelul LG LD920, intregul stoc pus la dispozitia partenerilor s-a epuizat, depasindu-ne cele mai optimiste asteptari”, a declarat Sorin Spinu, director de vanzari la divizia Home Entertainment a LG Electronics Romania, fara sa precizeze nu­ma­rul de unitati vandute. Pretul de raft pentru tele­vi­zo­rul 3D lansat de LG este de 2.000 de euro.
Nu este pentru prima data cand romanii dau dovada de un apetit urias cand vine vorba de pro­du­se premium sau din gama de lux. In 2008, cand Ferrari isi deschidea in Romania prima repre­zen­tanta oficiala, cele 15 masini programate a fi comer­cia­lizate tot anul s-au vandut imediat. Anul acesta, in timpul Salonului Nautic de la Bucuresti, cea mai scumpa ambarcatiune, de aproape 550.000 de euro, s-a vandut inca de la deschidere. De asemenea, la anuntarea modelului Duster, 80% dintre clienti au comandat varianta cea mai echipata, de peste 17.000 de euro.

Citeste articolul pe: Financiarul

LG a vandut intr-o singura zi toate televizoarele 3D

Filiala locala a companiei LG Electronics a vandut toate televizoarele 3D importate in Romania catre partenerii din piata, in prima zi de la lansarea modelului LD920 cu tehnologie 3D. „Inca din ziua lansarii in tara noastra a primului televizor cu tehnologie 3D, modelul LG LD920, intregul stoc pus la dispozitia partenerilor s-a epuizat, depasindu-ne cele mai optimiste asteptari”, a declarat Sorin Spinu, director de vanzari la divizia Home Entertainment a LG Electronics Romania, fara sa precizeze nu­ma­rul de unitati vandute. Pretul de raft pentru tele­vi­zo­rul 3D lansat de LG este de 2.000 de euro.
Nu este pentru prima data cand romanii dau dovada de un apetit urias cand vine vorba de pro­du­se premium sau din gama de lux. In 2008, cand Ferrari isi deschidea in Romania prima repre­zen­tanta oficiala, cele 15 masini programate a fi comer­cia­lizate tot anul s-au vandut imediat. Anul acesta, in timpul Salonului Nautic de la Bucuresti, cea mai scumpa ambarcatiune, de aproape 550.000 de euro, s-a vandut inca de la deschidere. De asemenea, la anuntarea modelului Duster, 80% dintre clienti au comandat varianta cea mai echipata, de peste 17.000 de euro.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 539 ori.

Publica un raspuns