Proiectul Noua Jucarie, special conceput pentru lansarea si prezentarea pe piata din Romania a camerei foto compacte Samsung ST550, este prezent pe shortlist-ul SABRE AWARDS, cea mai prestigioasa competitie internationala de PR.
Proiectul a fost dezvoltat de catre Fast Forward Communications si Millenium Communications, doua agentii partenere, care impreuna gestioneaza contul de comunicare al Samsung Electronics Romania. Proiectul Noua Jucarie a fost nominalizat in cadrul categoriei Technology – Consumer Tech.
Campania de comunicare, gandita si construita in jurul utilizatorului de retele sociale, a fost desfasurata in parteneriat cu fotograful Cornel Lazia, unul dintre cei mai cunoscuti fotografi romani. „Proiectul Noua Jucarie este unul dintre cele mai interesante si perfecte job-uri. Este pentru mine cel putin un exemplu de Win-Win combination. Prin fotografiile pe care le-am facut am descoperit inca o data ca sunt inconjurat de oameni speciali si frumosi. Sper ca prin imaginile facute in cadrul proiectului si ei sa fi descoperit acelasi lucru. Un cadou superb pentru ziua mea, la care, culmea, am putut sa lucrez cu o placere deosebita. Deoarece, acest cadou special a reprezentat de fapt posibilitatea de a impartasi niste momente placute”, a precizat Lazia.
„Sunt foarte mandru de nominalizarea proiectului Noua Jucarie la SABRE. Aceasta certifica inca o data feedback-ul foarte bun primit de la oameni de comunicare si marketing”, spune Tudor Daescu, PR Director Fast Forward Communications. „Secretul unui proiect destept nu este media utilizata, fie Facebook, IAd sau alte aplicatii pe telefonul touch. Acestea trebuie doar sa poarte mesajul cat mai natural catre publicul tau. Publicul si cunoasterea sa, acesta este secretul. Camera foto Samsung ST550 se adreseaza cu precadere utilizatorilor de retele sociale, cei care vor sa impartaseasca prietenilor experientele traite. Din acest motiv am ales Facebook ca mediu principal de comunicare”.
Samsung ST550 ofera o inovatie in ceea ce priveste camerele compacte prin amplasarea unui ecran LCD si in partea frontala a aparatului. Acest ecran le este adresat indeosebi utilizatorilor care isi fac singuri poze atunci cand se afla in vacante, la petreceri, in diferite locuri si situatii in care vor sa se imortalizeze. Popularitatea crescanda a retelelor sociale a facut din fotograf subiectul principal in ceea ce priveste auto-portretele sau imaginile de profil cu prieteni si familia.
„Fiind un produs inovator – prima camera cu ecran dual view de pe piata – ST550 avea nevoie de o idee inedita de campanie pe care Fast Forward si Millenium Communications au reusit sa o gaseasca si sa o dezvolte cu succes, lucru care s-a reflectat pozitiv si in vanzari. Datorita acestei campanii, Noua Jucarie si-a facut multi prieteni si a reusit sa ii si pastreze, convingandu-i de calitatile sale deosebite”, a declarat Irina Mihalcea, PR&Event Specialist Samsung Electronics Romania.

Citeste articolul pe: Agora News

Noua Jucarie, nominalizata la SABRE AWARDS 2010

Proiectul Noua Jucarie, special conceput pentru lansarea si prezentarea pe piata din Romania a camerei foto compacte Samsung ST550, este prezent pe shortlist-ul SABRE AWARDS, cea mai prestigioasa competitie internationala de PR.
Proiectul a fost dezvoltat de catre Fast Forward Communications si Millenium Communications, doua agentii partenere, care impreuna gestioneaza contul de comunicare al Samsung Electronics Romania. Proiectul Noua Jucarie a fost nominalizat in cadrul categoriei Technology – Consumer Tech.
Campania de comunicare, gandita si construita in jurul utilizatorului de retele sociale, a fost desfasurata in parteneriat cu fotograful Cornel Lazia, unul dintre cei mai cunoscuti fotografi romani. „Proiectul Noua Jucarie este unul dintre cele mai interesante si perfecte job-uri. Este pentru mine cel putin un exemplu de Win-Win combination. Prin fotografiile pe care le-am facut am descoperit inca o data ca sunt inconjurat de oameni speciali si frumosi. Sper ca prin imaginile facute in cadrul proiectului si ei sa fi descoperit acelasi lucru. Un cadou superb pentru ziua mea, la care, culmea, am putut sa lucrez cu o placere deosebita. Deoarece, acest cadou special a reprezentat de fapt posibilitatea de a impartasi niste momente placute”, a precizat Lazia.
„Sunt foarte mandru de nominalizarea proiectului Noua Jucarie la SABRE. Aceasta certifica inca o data feedback-ul foarte bun primit de la oameni de comunicare si marketing”, spune Tudor Daescu, PR Director Fast Forward Communications. „Secretul unui proiect destept nu este media utilizata, fie Facebook, IAd sau alte aplicatii pe telefonul touch. Acestea trebuie doar sa poarte mesajul cat mai natural catre publicul tau. Publicul si cunoasterea sa, acesta este secretul. Camera foto Samsung ST550 se adreseaza cu precadere utilizatorilor de retele sociale, cei care vor sa impartaseasca prietenilor experientele traite. Din acest motiv am ales Facebook ca mediu principal de comunicare”.
Samsung ST550 ofera o inovatie in ceea ce priveste camerele compacte prin amplasarea unui ecran LCD si in partea frontala a aparatului. Acest ecran le este adresat indeosebi utilizatorilor care isi fac singuri poze atunci cand se afla in vacante, la petreceri, in diferite locuri si situatii in care vor sa se imortalizeze. Popularitatea crescanda a retelelor sociale a facut din fotograf subiectul principal in ceea ce priveste auto-portretele sau imaginile de profil cu prieteni si familia.
„Fiind un produs inovator – prima camera cu ecran dual view de pe piata – ST550 avea nevoie de o idee inedita de campanie pe care Fast Forward si Millenium Communications au reusit sa o gaseasca si sa o dezvolte cu succes, lucru care s-a reflectat pozitiv si in vanzari. Datorita acestei campanii, Noua Jucarie si-a facut multi prieteni si a reusit sa ii si pastreze, convingandu-i de calitatile sale deosebite”, a declarat Irina Mihalcea, PR&Event Specialist Samsung Electronics Romania.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 527 ori.

Publica un raspuns