Agentia de publicitate Scala JWT a inceput in aceasta luna un parteneriat cu compania producatoare de uleiuri Bunge, acoperind serviciile de creatie si strategie pentru brand-urile din portofoliul Bunge.
Brand-urile cheie aflate in portofoliul Bunge Romania sunt: Unisol, Floriol, Raza Soarelui si Ulvex.
Astfel, Scala JWT a realizat campanie de comunicare a Unisol, care se va derula pana in luna iunie 2010, atat pe print, cat si pe outdoor.
Din partea Bunge Romania, echipa care a lucrat la aceasta campanie este alcatuita din Simona Hancu – senior brand manager Romania & Bulgaria si Florin Ciobota – junior brand manager.
Din partea Scala JWT, echipa care a lucrat la aceasta campanie este formata din Bogdan Gheorghiu – creative director, Felicia Stoica – copywriter, Adrian Isaia – art director, Demetra Garbasevschi – head of business development, Ruxandra Mirea – client service, Ilinca Dumitrescu – A/V producer, Mihai Gheorghe – DTP si Ciprian Tantareanu – fotograf.
Pentru aceasta campanie de comunicare, Zenith Media s-a ocupat de media buying si planning, prin Alina Cirlan – senior communications planner, Mihaela Cojocaru – communications planner, Dorina Ene – media buyer si George Floricel – head of OOH.
Bunge Romania a inregistrat in 2009 o cifra de afaceri de 260 milioane de euro, in crestere cu circa 20% fata de anul anterior.
Scala JWT si-a inceput activitatea in 1996 si este parte a retelei globale JWT. In prezent, Scala JWT dezvolta proiecte de comunicare pentru clienti precum: Vodafone, Bayer, Johnson &Johnson, Kraft Foods, Mazda, Bunge, Nestle, Nokia si altii.

Citeste articolul pe: Daily Business

Scala JWT a castigat creatia si strategia Bunge, producatorul uleiului Unisol

Agentia de publicitate Scala JWT a inceput in aceasta luna un parteneriat cu compania producatoare de uleiuri Bunge, acoperind serviciile de creatie si strategie pentru brand-urile din portofoliul Bunge.
Brand-urile cheie aflate in portofoliul Bunge Romania sunt: Unisol, Floriol, Raza Soarelui si Ulvex.
Astfel, Scala JWT a realizat campanie de comunicare a Unisol, care se va derula pana in luna iunie 2010, atat pe print, cat si pe outdoor.
Din partea Bunge Romania, echipa care a lucrat la aceasta campanie este alcatuita din Simona Hancu – senior brand manager Romania & Bulgaria si Florin Ciobota – junior brand manager.
Din partea Scala JWT, echipa care a lucrat la aceasta campanie este formata din Bogdan Gheorghiu – creative director, Felicia Stoica – copywriter, Adrian Isaia – art director, Demetra Garbasevschi – head of business development, Ruxandra Mirea – client service, Ilinca Dumitrescu – A/V producer, Mihai Gheorghe – DTP si Ciprian Tantareanu – fotograf.
Pentru aceasta campanie de comunicare, Zenith Media s-a ocupat de media buying si planning, prin Alina Cirlan – senior communications planner, Mihaela Cojocaru – communications planner, Dorina Ene – media buyer si George Floricel – head of OOH.
Bunge Romania a inregistrat in 2009 o cifra de afaceri de 260 milioane de euro, in crestere cu circa 20% fata de anul anterior.
Scala JWT si-a inceput activitatea in 1996 si este parte a retelei globale JWT. In prezent, Scala JWT dezvolta proiecte de comunicare pentru clienti precum: Vodafone, Bayer, Johnson &Johnson, Kraft Foods, Mazda, Bunge, Nestle, Nokia si altii.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 702 ori.

Publica un raspuns