Grupurile media, regiile de vanzari interactive si com­pa­niile online printre care Intact Interactive, AdEvolution sau ARBOmedia alaturi de alte sapte companii din mediul electronic au decis de comun acord adoptarea unui set de principii care sa guverneze gestionarea campaniilor de performance marketing pe toate site-urile pe care le editeaza si/sau le reprezinta din punctul de vedere al vanzarii spatiilor de publicitate. Unul din principii subliniaza utilizarea, in ex­clu­sivitate, a unor sisteme bazate pe linkuri text, insotite sau nu de o imagine grafica, reclamele de tip display urmand a fi folosite exclusiv pentru a satisface nevoile de branding, reach si creare de awareness, se arata in comunicat.
De asemenea, vanzarea spatiilor se va face in regim de run-of-network si/sau run-of-category (distribuirea reclamelor nu pe un singur site, ci pe intreaga retea sau pe o categorie de site-uri cu profil asemanator). Lista principiilor stabilite de grupul de initiativa ramane deschisa pentru alte propuneri, dar si pentru alti publisheri, grupuri media, regii interactive, agentii digitale si de media, precum si pentru clienti. Consiliul Director al IAB Romania a comunicat faptul ca „intentioneaza sa infiinteze un grup de lucru care sa studieze si sa construiasca recomandari si bune practici in domeniul acestui tip de campanii”.
De asemenea, forul incurajeaza initiativele de au­toreglementare a pietei de publicitate online. Potrivit comunicatului, aceasta decizie vine intr-un context in care internetul a devenit un mediu de comunicare de masa, gradul de penetrare depasind deja 60% in mediul urban (potrivit cifrelor furnizate de Biroul Roman de Audit al Tirajelor). Semnatarii sunt de acord ca, incepand cu data de 1 mai 2010, sa aplice principiile si recomandarile.

Citeste articolul pe: Financiarul

Set de principii de marketing, adoptat de companiile din online

Grupurile media, regiile de vanzari interactive si com­pa­niile online printre care Intact Interactive, AdEvolution sau ARBOmedia alaturi de alte sapte companii din mediul electronic au decis de comun acord adoptarea unui set de principii care sa guverneze gestionarea campaniilor de performance marketing pe toate site-urile pe care le editeaza si/sau le reprezinta din punctul de vedere al vanzarii spatiilor de publicitate. Unul din principii subliniaza utilizarea, in ex­clu­sivitate, a unor sisteme bazate pe linkuri text, insotite sau nu de o imagine grafica, reclamele de tip display urmand a fi folosite exclusiv pentru a satisface nevoile de branding, reach si creare de awareness, se arata in comunicat.
De asemenea, vanzarea spatiilor se va face in regim de run-of-network si/sau run-of-category (distribuirea reclamelor nu pe un singur site, ci pe intreaga retea sau pe o categorie de site-uri cu profil asemanator). Lista principiilor stabilite de grupul de initiativa ramane deschisa pentru alte propuneri, dar si pentru alti publisheri, grupuri media, regii interactive, agentii digitale si de media, precum si pentru clienti. Consiliul Director al IAB Romania a comunicat faptul ca „intentioneaza sa infiinteze un grup de lucru care sa studieze si sa construiasca recomandari si bune practici in domeniul acestui tip de campanii”.
De asemenea, forul incurajeaza initiativele de au­toreglementare a pietei de publicitate online. Potrivit comunicatului, aceasta decizie vine intr-un context in care internetul a devenit un mediu de comunicare de masa, gradul de penetrare depasind deja 60% in mediul urban (potrivit cifrelor furnizate de Biroul Roman de Audit al Tirajelor). Semnatarii sunt de acord ca, incepand cu data de 1 mai 2010, sa aplice principiile si recomandarile.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 517 ori.

Publica un raspuns