Twitter a depasit bariera de 100 de milioane de utilizatori, 300.000 de noi oameni inscriindu-se zilnic pe site-ul de microblogging, a anuntat joi co-fondatorul companiei Biz Stone. In prezent, societatea cu sediul la San Francisco are peste 105 milioane de utilizatori, a precizat presedintele Twitter.
In fiecare luna, Twitter are 180 de milioane de vizitatori unici, care nu detin neaparat un cont, dar acceseaza site-ul pentru a culege diverse informatii.
Este pentru prima oara, de la lansarea din martie 2006, cand Twitter face publice astfel de date.
De notat faptul ca dezvoltatorii de aplicatii au contribuit masiv la cresterea serviciului de microblogging, in conditiile in care 75% din traficul Twitter provine din aplicatii externe grupului, in special din intermediul telefoniei mobile.
Dar, pe masura ce se dezvolta, site-ul incearca acum sa dezvolte propriile softuri sau sa cumpere dezvoltatori de aplicatii.
Saptamana trecuta, Twitter a anuntat cumpararea dezvoltatorului de aplicatii contra-cost Tweetie pentru iPhone si iPod touch, editat de Atebits.
De altfel, site-ul se afla in plin proces de transformare.
Daca pana in prezent s-a bazat pe o crestere rapida, fara a se ingrijora prea mult de venituri, Twitter a prezentat marti prima sa oferta publicitara – „promoted Tweets” (mini-mesaje promotionale).
Printre primii clienti se numara nume precum Best Buy, Red Bull, Sony Pictures, Virgin America si Starbucks.

Citeste articolul pe: Hotnews

Twitter a depasit bariera de 100 de milioane de utilizatori

Twitter a depasit bariera de 100 de milioane de utilizatori, 300.000 de noi oameni inscriindu-se zilnic pe site-ul de microblogging, a anuntat joi co-fondatorul companiei Biz Stone. In prezent, societatea cu sediul la San Francisco are peste 105 milioane de utilizatori, a precizat presedintele Twitter.
In fiecare luna, Twitter are 180 de milioane de vizitatori unici, care nu detin neaparat un cont, dar acceseaza site-ul pentru a culege diverse informatii.
Este pentru prima oara, de la lansarea din martie 2006, cand Twitter face publice astfel de date.
De notat faptul ca dezvoltatorii de aplicatii au contribuit masiv la cresterea serviciului de microblogging, in conditiile in care 75% din traficul Twitter provine din aplicatii externe grupului, in special din intermediul telefoniei mobile.
Dar, pe masura ce se dezvolta, site-ul incearca acum sa dezvolte propriile softuri sau sa cumpere dezvoltatori de aplicatii.
Saptamana trecuta, Twitter a anuntat cumpararea dezvoltatorului de aplicatii contra-cost Tweetie pentru iPhone si iPod touch, editat de Atebits.
De altfel, site-ul se afla in plin proces de transformare.
Daca pana in prezent s-a bazat pe o crestere rapida, fara a se ingrijora prea mult de venituri, Twitter a prezentat marti prima sa oferta publicitara – „promoted Tweets” (mini-mesaje promotionale).
Printre primii clienti se numara nume precum Best Buy, Red Bull, Sony Pictures, Virgin America si Starbucks.

Citeste articolul pe: Hotnews

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 458 ori.

Publica un raspuns