In urma succesului inregistrat anul trecut de campania Bosch “Alege accesoriile potrivite. Piesele auto Bosch pentru masina ta”, concernul german a decis continuarea campaniei de constientizare a conducatoarelor auto asupra importantei in trafic a anumitor accesorii auto. Astfel, dupa ce in 2009 a pus accent pe stergatoare, acumulatori si becuri, in 2010 vine randul altor accesorii. Prima parte a campaniei Bosch, care se desfasoara in lunile aprilie si mai 2010, isi propune sa evidentieze importanta filtrelor de habitaclu.
Bosch este prima companie din domeniul pieselor si echipamentelor auto care s-a adresat exclusiv femeilor. Campania de constientizare a concernului german pune accent pe diferite produse care au o contributie importanta la siguranta, sanatatea si confortul soferului si a pasagerilor, Bosch stiind ca pentru femei, aceste elemente sunt esentiale. Firma germana a ales ca in lunile aprilie si mai sa puna accent pe filtrele de habitaclu, deoarece calitatea imbunatatita a aerului sporeste capacitatea de concentrare a soferului si ajuta la protejarea sanatatii copiilor, Bosch recomandand schimbarea filtrului la sfarsitul fiecarei ierni.
Protejarea sanatatii copiilor
Pe parcursul deplasarii, autoturismul absoarbe aerul din exterior asemeni unui aspirator. Astfel, noxele autovehiculelor care ruleaza in fata, particulele fine de praf, polenul si bacteriile, ozonul si oxidul de azot pot patrunde in habitaclu. In traficul urban, in special, concentratia acestor substante atat de nocive pentru sanatate poate fi mult mai mare in interiorul autovehiculului, decat pe marginea carosabilului. Mai ales pentru copii, o concentratie prea mare de emisii poluante poate fi daunatoare. In cazul familiilor cu copii mici, prevenirea imbolnavirilor ocupa un rol important. Din acest motiv, specialistii Bosch vor sa atraga atentia prin aceasta campanie ca inlocuirea anuala a filtrului de habitaclu asigura o reducere semnificativa a factorilor nocivi din habitaclu pe parcursul intregului an.
Filtru de habitaclu
Majoritatea autoturismelor sunt echipate cu filtre de habitaclu care protejeaza pasagerii impotriva emisiilor poluante din aerul admis in autovehicul. Masinile cu instalatie de climatizare, de exemplu, sunt echipate intotdeauna si cu un filtru de habitaclu. Daca filtrele sunt uzate din cauza substantelor nocive captate, acestea nu isi mai pot indeplini functia de filtrare. In plus, substantele nocive acumulate formeaza un mediu propice pentru dezvoltarea mucegaiului si a bacteriilor. Particulele filtrate sunt, in acest caz, eliberate cu aerul distribuit in interiorul masinii. Din aceasta cauza, Bosch si majoritatea producatorilor de automobile recomanda schimbarea filtrului de habitaclu la 15.000 km, pentru a asigura in interiorul autovehiculului un aer proaspat si sanatos. Calitatea aerului este esentiala deoarece afecteaza direct capacitatea de concentrare a soferului. Deoarece, in timpul toamnei si iernii, filtrul de interior este puternic solicitat din cauza umiditatii, iar odata cu inceperea sezonului de raspandire a polenului, capacitatea de filtrare trebuie sa poata fi utilizata la maxim, Bosch recomanda schimbarea filtrului la sfarsitul fiecarei ierni.
Filtrele de habitaclu Bosch sunt disponibile in doua game: standard sau cu carbon activ. Filtrele de habitaclu standard absorb pana la 100% din polenul si particulele de praf. Filtrele de habitaclu cu carbon activ aduc un plus de confort pasagerilor, prin stratul suplimentar de carbon activ care absoarbe gazele si substantele daunatoare.
Grupul Bosch este, la nivel international, cel mai important producator in industria tehnicii pentru autovehicule, a tehnicii industriale, a bunurilor de consum si tehnicii pentru cladiri. In anul 2008, cei aproximativ 282.000 de angajati au realizat o cifra de afaceri de 45 miliarde de Euro. Grupul Bosch cuprinde compania Robert Bosch GmbH si circa 300 de filiale si reprezentante regionale in peste 60 de tari, iar prin parteneriate, Bosch este prezent in alte 150 de tari. Structura acestui concern mondial de dezvoltare, productie si distributie sustine politica de extindere continua a Grupului. Bosch investeste anual peste trei miliarde de Euro pentru cercetare si dezvoltare, inregistrand peste 3000 de patente la nivel mondial. Prin produsele si serviciile oferite, Bosch urmareste imbunatatirea calitatii vietii oferind solutii fiabile si inovative.
Concernul a fost infiintat la Stuttgart, in 1886, de catre Robert Bosch (1861 – 1942), sub numele de „Atelier de mecanica fina si electrotehnica”. Structura Robert Bosch GmbH asigura independenta financiara, precum si libertatea antreprenoriala a Grupului Bosch. Aceasta ii permite companiei sa faca investitii pentru asigurarea viitorului sau, precum si sa respecte responsabilitatea sa sociala. Capitalui social al Robert Bosch GmbH este detinut in proportie de 92% de catre Fundatia Robert Bosch. Functiile de conducere ale Grupului sunt indeplinite de Robert Bosch Industrietreuhand KG, care detine si majoritatea voturilor. Cealalta parte este detinuta de familia Bosch si de Robert Bosch GmbH.

Citeste articolul pe: Hotnews

webRelease: Filtrele de habitaclu se afla in centrul noii campanii Bosch dedicata conducatoarelor auto

In urma succesului inregistrat anul trecut de campania Bosch “Alege accesoriile potrivite. Piesele auto Bosch pentru masina ta”, concernul german a decis continuarea campaniei de constientizare a conducatoarelor auto asupra importantei in trafic a anumitor accesorii auto. Astfel, dupa ce in 2009 a pus accent pe stergatoare, acumulatori si becuri, in 2010 vine randul altor accesorii. Prima parte a campaniei Bosch, care se desfasoara in lunile aprilie si mai 2010, isi propune sa evidentieze importanta filtrelor de habitaclu.
Bosch este prima companie din domeniul pieselor si echipamentelor auto care s-a adresat exclusiv femeilor. Campania de constientizare a concernului german pune accent pe diferite produse care au o contributie importanta la siguranta, sanatatea si confortul soferului si a pasagerilor, Bosch stiind ca pentru femei, aceste elemente sunt esentiale. Firma germana a ales ca in lunile aprilie si mai sa puna accent pe filtrele de habitaclu, deoarece calitatea imbunatatita a aerului sporeste capacitatea de concentrare a soferului si ajuta la protejarea sanatatii copiilor, Bosch recomandand schimbarea filtrului la sfarsitul fiecarei ierni.
Protejarea sanatatii copiilor
Pe parcursul deplasarii, autoturismul absoarbe aerul din exterior asemeni unui aspirator. Astfel, noxele autovehiculelor care ruleaza in fata, particulele fine de praf, polenul si bacteriile, ozonul si oxidul de azot pot patrunde in habitaclu. In traficul urban, in special, concentratia acestor substante atat de nocive pentru sanatate poate fi mult mai mare in interiorul autovehiculului, decat pe marginea carosabilului. Mai ales pentru copii, o concentratie prea mare de emisii poluante poate fi daunatoare. In cazul familiilor cu copii mici, prevenirea imbolnavirilor ocupa un rol important. Din acest motiv, specialistii Bosch vor sa atraga atentia prin aceasta campanie ca inlocuirea anuala a filtrului de habitaclu asigura o reducere semnificativa a factorilor nocivi din habitaclu pe parcursul intregului an.
Filtru de habitaclu
Majoritatea autoturismelor sunt echipate cu filtre de habitaclu care protejeaza pasagerii impotriva emisiilor poluante din aerul admis in autovehicul. Masinile cu instalatie de climatizare, de exemplu, sunt echipate intotdeauna si cu un filtru de habitaclu. Daca filtrele sunt uzate din cauza substantelor nocive captate, acestea nu isi mai pot indeplini functia de filtrare. In plus, substantele nocive acumulate formeaza un mediu propice pentru dezvoltarea mucegaiului si a bacteriilor. Particulele filtrate sunt, in acest caz, eliberate cu aerul distribuit in interiorul masinii. Din aceasta cauza, Bosch si majoritatea producatorilor de automobile recomanda schimbarea filtrului de habitaclu la 15.000 km, pentru a asigura in interiorul autovehiculului un aer proaspat si sanatos. Calitatea aerului este esentiala deoarece afecteaza direct capacitatea de concentrare a soferului. Deoarece, in timpul toamnei si iernii, filtrul de interior este puternic solicitat din cauza umiditatii, iar odata cu inceperea sezonului de raspandire a polenului, capacitatea de filtrare trebuie sa poata fi utilizata la maxim, Bosch recomanda schimbarea filtrului la sfarsitul fiecarei ierni.
Filtrele de habitaclu Bosch sunt disponibile in doua game: standard sau cu carbon activ. Filtrele de habitaclu standard absorb pana la 100% din polenul si particulele de praf. Filtrele de habitaclu cu carbon activ aduc un plus de confort pasagerilor, prin stratul suplimentar de carbon activ care absoarbe gazele si substantele daunatoare.
Grupul Bosch este, la nivel international, cel mai important producator in industria tehnicii pentru autovehicule, a tehnicii industriale, a bunurilor de consum si tehnicii pentru cladiri. In anul 2008, cei aproximativ 282.000 de angajati au realizat o cifra de afaceri de 45 miliarde de Euro. Grupul Bosch cuprinde compania Robert Bosch GmbH si circa 300 de filiale si reprezentante regionale in peste 60 de tari, iar prin parteneriate, Bosch este prezent in alte 150 de tari. Structura acestui concern mondial de dezvoltare, productie si distributie sustine politica de extindere continua a Grupului. Bosch investeste anual peste trei miliarde de Euro pentru cercetare si dezvoltare, inregistrand peste 3000 de patente la nivel mondial. Prin produsele si serviciile oferite, Bosch urmareste imbunatatirea calitatii vietii oferind solutii fiabile si inovative.
Concernul a fost infiintat la Stuttgart, in 1886, de catre Robert Bosch (1861 – 1942), sub numele de „Atelier de mecanica fina si electrotehnica”. Structura Robert Bosch GmbH asigura independenta financiara, precum si libertatea antreprenoriala a Grupului Bosch. Aceasta ii permite companiei sa faca investitii pentru asigurarea viitorului sau, precum si sa respecte responsabilitatea sa sociala. Capitalui social al Robert Bosch GmbH este detinut in proportie de 92% de catre Fundatia Robert Bosch. Functiile de conducere ale Grupului sunt indeplinite de Robert Bosch Industrietreuhand KG, care detine si majoritatea voturilor. Cealalta parte este detinuta de familia Bosch si de Robert Bosch GmbH.

Citeste articolul pe: Hotnews

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 463 ori.

Publica un raspuns