La o luna de la lansarea comerciala a tablet PC-ului iPad cu conectivitatea Wi-Fi, Apple a inceput sa vanda si modelul cu conectare la retea de date de generatia a treia.
Modelul permite viteze de transfer mai mari, dar are si preturi mai ridicate, fiind disponibil pentru moment in reteaua operatorului AT&T, cu un abonament de 29,99 dolari, cu trafic nelimitat. iPad-ul 3G, care este compatibil si cu retelele Wi-Fi, iese la vanzare cu un pret pornind de la 629 de dolari pentru modelul de 16 GB, cea mai redusa capacitate de stocare. Spre deosebire, iPad-ul de 16 GB, care are doar conectivitate
Wi-Fi, model lansat in magazine pe 3 aprilie, are un pret de 499 de dolari.
In plus, modelul cu suport pentru retele de date 3G cantareste mai mult cu aproximativ 45 de grame fata de modelul Wi-Fi. Potrivit producatorului, daca durata de functionare a bateriei pentru modelul initial este de 10 ore, pentru modelul 3G aceasta se ridica la aproximativ noua ore. Noul model, cu un ecran sensibil la atingere, de 9,7 inchi (24,6 centimetri), se pozitioneaza la granita dintre laptop si smartphone, fiind gandit ca un dispozitiv media, perfect pentru filme, jocuri, carti si reviste sau ziare in format electronic si pentru accesul la internet. Apple a vandut peste 300.000 de iPad-uri in prima zi de la lansarea in magazine, si o jumatate de milion de unitati in prima saptamana.
Compania a amanat lansarea pe plan international a dispozitivului pana la finalul acestei luni, pentru a putea face fata cererii pe piata americana. Apple va anunta pe 10 mai preturile si disponibilitatea iPad-ului la nivel international.
Citeste articolul pe: Financiarul
La o luna de la lansarea comerciala a tablet PC-ului iPad cu conectivitatea Wi-Fi, Apple a inceput sa vanda si modelul cu conectare la retea de date de generatia a treia.
Modelul permite viteze de transfer mai mari, dar are si preturi mai ridicate, fiind disponibil pentru moment in reteaua operatorului AT&T, cu un abonament de 29,99 dolari, cu trafic nelimitat. iPad-ul 3G, care este compatibil si cu retelele Wi-Fi, iese la vanzare cu un pret pornind de la 629 de dolari pentru modelul de 16 GB, cea mai redusa capacitate de stocare. Spre deosebire, iPad-ul de 16 GB, care are doar conectivitate
Wi-Fi, model lansat in magazine pe 3 aprilie, are un pret de 499 de dolari.
In plus, modelul cu suport pentru retele de date 3G cantareste mai mult cu aproximativ 45 de grame fata de modelul Wi-Fi. Potrivit producatorului, daca durata de functionare a bateriei pentru modelul initial este de 10 ore, pentru modelul 3G aceasta se ridica la aproximativ noua ore. Noul model, cu un ecran sensibil la atingere, de 9,7 inchi (24,6 centimetri), se pozitioneaza la granita dintre laptop si smartphone, fiind gandit ca un dispozitiv media, perfect pentru filme, jocuri, carti si reviste sau ziare in format electronic si pentru accesul la internet. Apple a vandut peste 300.000 de iPad-uri in prima zi de la lansarea in magazine, si o jumatate de milion de unitati in prima saptamana.
Compania a amanat lansarea pe plan international a dispozitivului pana la finalul acestei luni, pentru a putea face fata cererii pe piata americana. Apple va anunta pe 10 mai preturile si disponibilitatea iPad-ului la nivel international.
Citeste articolul pe: Financiarul