Începând cu acest material voi încerca să prezint de-a lungul unei serii de articole modele şi idei care ar putea deveni utile pentru dezvoltarea învăţământului electronic, dar fără a avea însă pretenţia că aceste modele sunt perfecte.
Trebuie să spun de la început că nu va fi nimic nou neapărat sau extraordinar ci doar o aşezare succintă a unor informaţii preluate din experienţa altora, mici idei şi informaţii care sunt prezente cu generozitate şi fără obligaţii financiare pe site-urile organizaţiilor implicate în domeniul educaţiei, fără ca să exclud însă şi noul din această schemă.
De asemenea nu voi intra în detalii tehnice foarte aprofundate, pentru că este recomandabil să citeşti de la sursă şi aştept cu nerăbdare momentul când şi la noi în ţară va exista un organism de referinţă pentru acest domeniu (cum este spre exemplu IMS GLC) care să echivaleze şi să adapteze pentru România standarde de e-learning aflate deja în funcţiune pe zona internaţională.
Începând cu acest material voi încerca să prezint de-a lungul unei serii de articole modele şi idei care ar putea deveni utile pentru dezvoltarea învăţământului electronic, dar fără a avea însă pretenţia că aceste modele sunt perfecte.
Trebuie să spun de la început că nu va fi nimic nou neapărat sau extraordinar ci doar o aşezare succintă a unor informaţii preluate din experienţa altora, mici idei şi informaţii care sunt prezente cu generozitate şi fără obligaţii financiare pe site-urile organizaţiilor implicate în domeniul educaţiei, fără ca să exclud însă şi noul din această schemă.
De asemenea nu voi intra în detalii tehnice foarte aprofundate, pentru că este recomandabil să citeşti de la sursă şi aştept cu nerăbdare momentul când şi la noi în ţară va exista un organism de referinţă pentru acest domeniu (cum este spre exemplu IMS GLC) care să echivaleze şi să adapteze pentru România standarde de e-learning aflate deja în funcţiune pe zona internaţională.