Apple
iPod
iPhone
iPad-ul produs de ar putea canibaliza vanzarile unor dispozitive cum sunt -urile, sistemele portabile de jocuri sau notebook-urile, potrivit unui studiu al Alphawise, departamentul intern de cercetare al Morgan Stanley. Aceste rezultate le contrazic pe cele ale unui alt studiu, potrivit caruia iPad-ul va „fura” numai o mica parte din potentialii cumparatori de sau iPod Touch, potrivit presei internationale.
Alte dispozitive amenintate de iPad sunt cititoarele electronice cum este Kindle, produs de Amazon.com.
Astfel, potrivit studiului Alphawise, 44% dintre cei care detin un iPad au spus ca ar renunta la achitionarea unui notebook, 24% la cumpararea unui MacBook, iar 20% nu ar mai lua in considerare sa-si achizitioneze un PC.
„Vanzarile de PC-uri in Statele Unite, in special pe segmentul notebook-urilor au inceput sa scada in ianuarie, cand Apple a anuntat Ipad-ul si apoi, din nou in aprilie, cand dispozitivul a fost lansat pe piata”, a spus un analist din cadrul Morgan Stanley.
Rezultatele acestui studiu le contrazic, intr-o oarecare masura, pe cele obtinute de analistul Munster de la banca de investitii Piper Jaffray. Astfel, din 448 de detinatori de iPad, numai 1% se gandisera anterior sa-si achizitioneze un iPod Touch, iar 1% un iPhone.

Citeste articolul pe: Daily Business

iPad-ul ar putea canibaliza iPod-urile si notebook-urile

Apple
iPod
iPhone
iPad-ul produs de ar putea canibaliza vanzarile unor dispozitive cum sunt -urile, sistemele portabile de jocuri sau notebook-urile, potrivit unui studiu al Alphawise, departamentul intern de cercetare al Morgan Stanley. Aceste rezultate le contrazic pe cele ale unui alt studiu, potrivit caruia iPad-ul va „fura” numai o mica parte din potentialii cumparatori de sau iPod Touch, potrivit presei internationale.
Alte dispozitive amenintate de iPad sunt cititoarele electronice cum este Kindle, produs de Amazon.com.
Astfel, potrivit studiului Alphawise, 44% dintre cei care detin un iPad au spus ca ar renunta la achitionarea unui notebook, 24% la cumpararea unui MacBook, iar 20% nu ar mai lua in considerare sa-si achizitioneze un PC.
„Vanzarile de PC-uri in Statele Unite, in special pe segmentul notebook-urilor au inceput sa scada in ianuarie, cand Apple a anuntat Ipad-ul si apoi, din nou in aprilie, cand dispozitivul a fost lansat pe piata”, a spus un analist din cadrul Morgan Stanley.
Rezultatele acestui studiu le contrazic, intr-o oarecare masura, pe cele obtinute de analistul Munster de la banca de investitii Piper Jaffray. Astfel, din 448 de detinatori de iPad, numai 1% se gandisera anterior sa-si achizitioneze un iPod Touch, iar 1% un iPhone.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 7 mai, 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 489 ori.

Publica un raspuns