Kevin Beck, Program Manager Lenovo’s Customer and Innovation Centers, a venit pentru prima data in Romania pentru a sustine o prezentare speciala asupra notebook-urilor de business ale companiei.
Kevin Beck, responsabil acum de directia tehnica a portofoliului de produse Lenovo, a ocupat anterior pozitia de Asia-Pacific Marketing Integration Manager pentru operatiunile de marketing ale grupului la nivel global, dupa ce fusese in functia de Asia-Pacific Desktop Marketing Manager pentru IBM Asia-Pacific in Tokyo, Japonia. Kevin Beck si-a inceput cariera la IBM in Research Triangle Park in 1997.
In cadrul intalnirii au fost dezvaluite rezultatele studiului TBR – Technology Business Research, pe tema – Corporate IT Buying Behavior and Customer Satisfaction Study. Perioada analizata a acoperit trimestru patru din 2009, data publicarii fiind 17 martie 2010. Pe primul loc in clasament s-a situat Lenovo, urmata de companiile Dell si HP.
Lenovo ocupa locul intai pentru laptopurile comerciale si desktopurile vandute in al treilea si al patrulea trimestru din 2009. Raportul recunoaste abilitatea companiei Lenovo in reproducerea calitatii la inalte standarde prin ThinkPad laptops, ThinkCentre desktops si servicile oferite clientilor business. Studiul TBR a subliniat, de asemenea, nivelul ridicat de satisfactie al clientilor care folosesc service-ul Lenovo si suportul tehnic prin telefon.
In sondajul TBR, Lenovo s-a remarcat printre competitori prin satisfactia sigurantei hardware in 14 perioade raportate din primul trimestru din 2005 – de patru ori fata de oricare alt competitor. In plus, in a doua jumatate din 2009, Lenovo este singurul producator de PC-uri care a obtinut nota 6.1 sau mai mult.
„Am identificat numeroase arii importante in satisfactia consumatorilor”, a explicat Jon Lindy, presedinte TBR. „Printre acestea se numara entuziasmul fata de produs, stabilitatea, calitatea si sigurata, suportul tehnic pentru clienti, dar si valorile brandului. Lenovo a impus un exemplu de excelenta in toate aceste categorii, devenind astfel o companie irezistibila in industria IT.”
Inovatiile pe care Lenovo le aduce prin PC-uri contribuie la satisfactia crescuta pentru calitate si siguranta. De exemplu, tehnologiile ThinkVantage (TVT), instrumentele de productivitate hardware si software ajuta consumatorii sa micsoreze costul total al PC-ului prin consumul scazut de energie, setarile pentru conexiunea la internet, recuperarea datelor pierdute si altele. Instrumente noi ale TVT, precum Hardware Password Manager, ajuta departamentele de IT sa implementeze cele mai sigure sisteme de securitate prin gestionarea parolelor pentru hard driverele codate.
Pentru scorul final Lenovo in sondajul TBR au contribuit si nivelul ridicat de satisfactie in ceea ce priveste calitatea suportului tehnic prin telefon si timpul rapid necesar reparatiilor.
Sondajul a chestionat mai mult de 800 de persoane, factori de decizie in domeniul intreprinderilor IT mijlocii si mari din America de Nord. Aceste companii au aproape doua milioane de calculatoare instalate.

Citeste articolul pe: Agora News

Notebook-urile de business Lenovo, pe primul loc in topul preferintelor

Kevin Beck, Program Manager Lenovo’s Customer and Innovation Centers, a venit pentru prima data in Romania pentru a sustine o prezentare speciala asupra notebook-urilor de business ale companiei.
Kevin Beck, responsabil acum de directia tehnica a portofoliului de produse Lenovo, a ocupat anterior pozitia de Asia-Pacific Marketing Integration Manager pentru operatiunile de marketing ale grupului la nivel global, dupa ce fusese in functia de Asia-Pacific Desktop Marketing Manager pentru IBM Asia-Pacific in Tokyo, Japonia. Kevin Beck si-a inceput cariera la IBM in Research Triangle Park in 1997.
In cadrul intalnirii au fost dezvaluite rezultatele studiului TBR – Technology Business Research, pe tema – Corporate IT Buying Behavior and Customer Satisfaction Study. Perioada analizata a acoperit trimestru patru din 2009, data publicarii fiind 17 martie 2010. Pe primul loc in clasament s-a situat Lenovo, urmata de companiile Dell si HP.
Lenovo ocupa locul intai pentru laptopurile comerciale si desktopurile vandute in al treilea si al patrulea trimestru din 2009. Raportul recunoaste abilitatea companiei Lenovo in reproducerea calitatii la inalte standarde prin ThinkPad laptops, ThinkCentre desktops si servicile oferite clientilor business. Studiul TBR a subliniat, de asemenea, nivelul ridicat de satisfactie al clientilor care folosesc service-ul Lenovo si suportul tehnic prin telefon.
In sondajul TBR, Lenovo s-a remarcat printre competitori prin satisfactia sigurantei hardware in 14 perioade raportate din primul trimestru din 2005 – de patru ori fata de oricare alt competitor. In plus, in a doua jumatate din 2009, Lenovo este singurul producator de PC-uri care a obtinut nota 6.1 sau mai mult.
„Am identificat numeroase arii importante in satisfactia consumatorilor”, a explicat Jon Lindy, presedinte TBR. „Printre acestea se numara entuziasmul fata de produs, stabilitatea, calitatea si sigurata, suportul tehnic pentru clienti, dar si valorile brandului. Lenovo a impus un exemplu de excelenta in toate aceste categorii, devenind astfel o companie irezistibila in industria IT.”
Inovatiile pe care Lenovo le aduce prin PC-uri contribuie la satisfactia crescuta pentru calitate si siguranta. De exemplu, tehnologiile ThinkVantage (TVT), instrumentele de productivitate hardware si software ajuta consumatorii sa micsoreze costul total al PC-ului prin consumul scazut de energie, setarile pentru conexiunea la internet, recuperarea datelor pierdute si altele. Instrumente noi ale TVT, precum Hardware Password Manager, ajuta departamentele de IT sa implementeze cele mai sigure sisteme de securitate prin gestionarea parolelor pentru hard driverele codate.
Pentru scorul final Lenovo in sondajul TBR au contribuit si nivelul ridicat de satisfactie in ceea ce priveste calitatea suportului tehnic prin telefon si timpul rapid necesar reparatiilor.
Sondajul a chestionat mai mult de 800 de persoane, factori de decizie in domeniul intreprinderilor IT mijlocii si mari din America de Nord. Aceste companii au aproape doua milioane de calculatoare instalate.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 19 mai, 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 104 ori.

Publica un raspuns