170 de clienti ai HP din China au solicitat Guvernului Chinez sa ceara producatorului american rechemarea mai multor notebookuri defecte, aceasta fiind prima plangere primita de la clienti internationali cu care se confrunta cel mai mare producator global de PC-uri. Clientii au cerut sa-si primeasca banii inapoi sau sa le fie schimbate laptopurile pe motiv ca se supraincalzesc, iar ecranele au probleme.
Acestia au reclamat probleme cu cardurile grafice produse Nvidia, stiut fiind faptul ca producatorul a recunoscut problemele de calitate si s-a oferit sa ofere producatorilor de PC-uri despagubiri. HP a oferit garantie prelungita, insa clientii chinezi au declarat ca nu e suficient si, in plus, s-au declarat discriminati fata de cei americani care au primit garantie extinsa pentru mai multe modele de laptop, dar si livrare gratuita. Daca clientii vor avea castig de cauza s-ar crea un precedent in conditiile in care legea chineza nu are reglemntari clare in privinta drepturilor clientilor decat in domeniul auto, alimentar, medical si al jucariilor.

Citeste articolul pe: Financiarul

Notebookurile HP reclamate in China

170 de clienti ai HP din China au solicitat Guvernului Chinez sa ceara producatorului american rechemarea mai multor notebookuri defecte, aceasta fiind prima plangere primita de la clienti internationali cu care se confrunta cel mai mare producator global de PC-uri. Clientii au cerut sa-si primeasca banii inapoi sau sa le fie schimbate laptopurile pe motiv ca se supraincalzesc, iar ecranele au probleme.
Acestia au reclamat probleme cu cardurile grafice produse Nvidia, stiut fiind faptul ca producatorul a recunoscut problemele de calitate si s-a oferit sa ofere producatorilor de PC-uri despagubiri. HP a oferit garantie prelungita, insa clientii chinezi au declarat ca nu e suficient si, in plus, s-au declarat discriminati fata de cei americani care au primit garantie extinsa pentru mai multe modele de laptop, dar si livrare gratuita. Daca clientii vor avea castig de cauza s-ar crea un precedent in conditiile in care legea chineza nu are reglemntari clare in privinta drepturilor clientilor decat in domeniul auto, alimentar, medical si al jucariilor.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 10 mai, 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 533 ori.

Publica un raspuns