Carol Bartz, directorul executiv al Yahoo, care a castigat in primul an la sefia companiei 47 de milioane de dolari, a analizat compania Google, spunand despre rivali ca ar trebui sa se diversifice daca nu vor sa aiba pierderi. „Google va trebui sa faca mai mult decat cautare”, a spus Carol Bartz, citata de BBC News.
Oficialul Yahoo argumenteaza declaratia prin faptul ca gigantul Google este cunoscut in principal in zona de cautare online, astfel ca diversificarea este necesara pentru a creste an de an. „(Cautarea on-line) este numai jumatate din afacerile noastre; dar este 99,9% din afacerile lor. Trebuie sa gaseasca si alte lucruri de facut”, a declarat Carol Bartz. Cu peste 70 de site-uri si servicii, Yahoo este intr-adevar o companie mai dezvoltata decat Google pe segmentul online.
In plus, compania Yahoo furnizeaza continut editorial in peste 20 de limbi din intreaga lume, iar daca multi au criticat diversificarea acesteia, Bartz considera ca in timp se va vedea beneficiul acestei dezvoltari.
Gurile rele spun ca CEO-ul Yahoo nu e in pozitia tocmai potrivita pentru a discuta strategia de dezvoltare a Google. Compania condusa de Carol Bartz, fondata in 1995, a detinut suprematia pe segmentul cautarilor online, fiind la inceputul anilor 2000 pe punctul de a achizitiona Google.
Pe de alta parte, Google s-a implicat in ultima perioada atat in piata de telefoane mobile, prin achizitia companiei Android, care a dezvoltat sistemul de operare cu acelasi nume, cat si in productia de energie. Astfel, Google a anuntat ca a investit aproape 40 de milioane de dolari in energie regenerabila, achizitionand participatii la doua parcuri eoliene din SUA.
„Prin aceste investitii vrem sa acceleram procesul de trecere la energie din surse regenerabile“, a anuntat Google, potrivit AFP.
Instalatiile eoliene sunt amplasate in statul american Dakota de Nord, au o capacitate de generare de aproape 170 MW si pot alimenta cu energie 55.000 de gospodarii.
Citeste articolul pe: Financiarul
Carol Bartz, directorul executiv al Yahoo, care a castigat in primul an la sefia companiei 47 de milioane de dolari, a analizat compania Google, spunand despre rivali ca ar trebui sa se diversifice daca nu vor sa aiba pierderi. „Google va trebui sa faca mai mult decat cautare”, a spus Carol Bartz, citata de BBC News.
Oficialul Yahoo argumenteaza declaratia prin faptul ca gigantul Google este cunoscut in principal in zona de cautare online, astfel ca diversificarea este necesara pentru a creste an de an. „(Cautarea on-line) este numai jumatate din afacerile noastre; dar este 99,9% din afacerile lor. Trebuie sa gaseasca si alte lucruri de facut”, a declarat Carol Bartz. Cu peste 70 de site-uri si servicii, Yahoo este intr-adevar o companie mai dezvoltata decat Google pe segmentul online.
In plus, compania Yahoo furnizeaza continut editorial in peste 20 de limbi din intreaga lume, iar daca multi au criticat diversificarea acesteia, Bartz considera ca in timp se va vedea beneficiul acestei dezvoltari.
Gurile rele spun ca CEO-ul Yahoo nu e in pozitia tocmai potrivita pentru a discuta strategia de dezvoltare a Google. Compania condusa de Carol Bartz, fondata in 1995, a detinut suprematia pe segmentul cautarilor online, fiind la inceputul anilor 2000 pe punctul de a achizitiona Google.
Pe de alta parte, Google s-a implicat in ultima perioada atat in piata de telefoane mobile, prin achizitia companiei Android, care a dezvoltat sistemul de operare cu acelasi nume, cat si in productia de energie. Astfel, Google a anuntat ca a investit aproape 40 de milioane de dolari in energie regenerabila, achizitionand participatii la doua parcuri eoliene din SUA.
„Prin aceste investitii vrem sa acceleram procesul de trecere la energie din surse regenerabile“, a anuntat Google, potrivit AFP.
Instalatiile eoliene sunt amplasate in statul american Dakota de Nord, au o capacitate de generare de aproape 170 MW si pot alimenta cu energie 55.000 de gospodarii.
Citeste articolul pe: Financiarul