In magazinele autohtone se gasesc deja trei marci de televizoare 3D. Euforia pare sa fi cuprins cumparatorii: stocurile, desi inca de mici dimensiuni, s-au epuizat rapid.
Cea mai recenta aparitie pe rafturile dedicate televizoarelor 3D este Samsung. Desi produsele nu sunt dintre cele mai accesibile, iar oferta de continut pentru aceste echipamente nu este foarte larga, asteptarile privind vanzarile sunt mari.
„Cu siguranta, trendul este pozitiv“, spune Raul Filip, AV Division Manager la Samsung Electronics Romania, despre potentialul pe care producatorul l-a gasit pe piata locala. „Dezvoltarea tehnologiei 3D are un impact impresionant asupra modului in care intelegem home entertainmentul“, explica el, adaugand ca viteza cu care noua tehnologie penetreaza atat categoriile de produse (televizoare, playere blu-ray, sisteme home cinema, monitoare, camere video, camere foto), cat si mediile de comunicare (discuri, canale TV etc.) va aduce dupa sine si un volum considerabil de vanzari. „Pretul nu este unul prohibitiv, asa ca nu vedem niciun impediment ca aceasta categorie sa fie cel putin egala cu segmentul produselor «middle to premium»“, completeaza Filip. Asta, desi, conform GfK, vanzarile de electronice au continuat sa scada in primul trimestru al anului, chiar daca mai lent: -7,6%. Insa nu si la LCD-uri ori plasme. „Vanzarile de televizoare cu ecran plat detin un loc fruntas in ierarhie, reprezentand aproximativ 40 de milioane euro din intreaga piata de electronice de larg consum, a carei valoare este de 57 milioane euro. Pentru acest produs, vanzarile au fost constante in primele trei luni ale lui 2010, fata de aceeasi perioada a anului trecut“, se arata in studiul GfK. LG estimeaza ca, incepand cu anul acesta, piata va intra pe o linie ascendenta. Lucru confirmat, potrivit reprezentantilor producatorului, de succesul primului model lansat in Romania. „Inca din ziua lansarii primului televizor cu tehnologie 3D, intregul stoc pus la dispozitia partenerilor, de 100 de unitati, s-a epuizat, depasind cele mai optimiste asteptari ale noastre“, au declarat pentru Capital reprezentantii LG. Si Panasonic a epuizat rapid stocul initial de 20 de bucati, suplimentandu-l rapid cu o comanda de 100 de unitati.
Entuziasmul clientilor goleste rafturile
Cum se explica aceasta primire entuziasta din partea cumparatorilor? Este interpretabil, considera oficialul Samsung. „S-ar putea sa fi fost un stoc mic, iar cei care l-au epuizat sa se fi grabit in lansarea pe piata, fara sa aiba in spate un plan coerent. Interesul este insa foarte mare, pentru ca reprezinta un nou pas in modul de a te distra si relaxa acasa“, spune Raul Filip. Iar beneficiile pot fi extinse chiar si la filmele realizate cu propria camera video, prin conversie 2D in 3D. Taiju Ishikawa, Branch Manager la Sony Romania, companie care nu a lansat insa televizoarele 3D pe piata locala, dar care va filma meciurile Campionatului European de Fotbal in 3D, adauga: „Consumatorul interesat de acest tip de produse intelege ca aceasta este tehnologia viitorului. Un program 3D schimba complet perspectiva home entertainmentului, fie ca-i vorba de film, meci de fotbal, documentar, fie videoclip“, conchide managerul Sony.
Panasonic filmeaza si in Romania competitii sportive cu ajutorul tehnologiei 3D. Chiar daca deocamdata produsul nu este ­disponibil, fanii nu mai au mult de asteptat
Pretul LCD-ului 3D de la Samsung este de 1.300 de euro pentru diagonala de 40 inci, in timp ce LCD-ul de 46 de inci costa 1.700 de euro
Sistemul 3D al Panasonic (care include o plasma Viera VT20 HDTV de 50 inci) se afla la vanzare la un pret recomandat de 9.999 lei
LG LD920, cu diagonala de 47 inci, , pus in vanzare in magazine la un pret de 7.999 lei, a facut furori inca din prima zi

Citeste articolul pe: Capital

Televizorul 3D: revolutie in home entertainment

In magazinele autohtone se gasesc deja trei marci de televizoare 3D. Euforia pare sa fi cuprins cumparatorii: stocurile, desi inca de mici dimensiuni, s-au epuizat rapid.
Cea mai recenta aparitie pe rafturile dedicate televizoarelor 3D este Samsung. Desi produsele nu sunt dintre cele mai accesibile, iar oferta de continut pentru aceste echipamente nu este foarte larga, asteptarile privind vanzarile sunt mari.
„Cu siguranta, trendul este pozitiv“, spune Raul Filip, AV Division Manager la Samsung Electronics Romania, despre potentialul pe care producatorul l-a gasit pe piata locala. „Dezvoltarea tehnologiei 3D are un impact impresionant asupra modului in care intelegem home entertainmentul“, explica el, adaugand ca viteza cu care noua tehnologie penetreaza atat categoriile de produse (televizoare, playere blu-ray, sisteme home cinema, monitoare, camere video, camere foto), cat si mediile de comunicare (discuri, canale TV etc.) va aduce dupa sine si un volum considerabil de vanzari. „Pretul nu este unul prohibitiv, asa ca nu vedem niciun impediment ca aceasta categorie sa fie cel putin egala cu segmentul produselor «middle to premium»“, completeaza Filip. Asta, desi, conform GfK, vanzarile de electronice au continuat sa scada in primul trimestru al anului, chiar daca mai lent: -7,6%. Insa nu si la LCD-uri ori plasme. „Vanzarile de televizoare cu ecran plat detin un loc fruntas in ierarhie, reprezentand aproximativ 40 de milioane euro din intreaga piata de electronice de larg consum, a carei valoare este de 57 milioane euro. Pentru acest produs, vanzarile au fost constante in primele trei luni ale lui 2010, fata de aceeasi perioada a anului trecut“, se arata in studiul GfK. LG estimeaza ca, incepand cu anul acesta, piata va intra pe o linie ascendenta. Lucru confirmat, potrivit reprezentantilor producatorului, de succesul primului model lansat in Romania. „Inca din ziua lansarii primului televizor cu tehnologie 3D, intregul stoc pus la dispozitia partenerilor, de 100 de unitati, s-a epuizat, depasind cele mai optimiste asteptari ale noastre“, au declarat pentru Capital reprezentantii LG. Si Panasonic a epuizat rapid stocul initial de 20 de bucati, suplimentandu-l rapid cu o comanda de 100 de unitati.
Entuziasmul clientilor goleste rafturile
Cum se explica aceasta primire entuziasta din partea cumparatorilor? Este interpretabil, considera oficialul Samsung. „S-ar putea sa fi fost un stoc mic, iar cei care l-au epuizat sa se fi grabit in lansarea pe piata, fara sa aiba in spate un plan coerent. Interesul este insa foarte mare, pentru ca reprezinta un nou pas in modul de a te distra si relaxa acasa“, spune Raul Filip. Iar beneficiile pot fi extinse chiar si la filmele realizate cu propria camera video, prin conversie 2D in 3D. Taiju Ishikawa, Branch Manager la Sony Romania, companie care nu a lansat insa televizoarele 3D pe piata locala, dar care va filma meciurile Campionatului European de Fotbal in 3D, adauga: „Consumatorul interesat de acest tip de produse intelege ca aceasta este tehnologia viitorului. Un program 3D schimba complet perspectiva home entertainmentului, fie ca-i vorba de film, meci de fotbal, documentar, fie videoclip“, conchide managerul Sony.
Panasonic filmeaza si in Romania competitii sportive cu ajutorul tehnologiei 3D. Chiar daca deocamdata produsul nu este ­disponibil, fanii nu mai au mult de asteptat
Pretul LCD-ului 3D de la Samsung este de 1.300 de euro pentru diagonala de 40 inci, in timp ce LCD-ul de 46 de inci costa 1.700 de euro
Sistemul 3D al Panasonic (care include o plasma Viera VT20 HDTV de 50 inci) se afla la vanzare la un pret recomandat de 9.999 lei
LG LD920, cu diagonala de 47 inci, , pus in vanzare in magazine la un pret de 7.999 lei, a facut furori inca din prima zi

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 29 mai, 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 786 ori.

Publica un raspuns