TotalSoft, unul dintre principalii jucatori ai industriei romanesti de software, parte a grupului Global Finance, anunta lansarea produsului de business intelligence Charisma Analyzer pe iPad. Astfel, TotalSoft devine unul dintre pionierii solutiilor de afaceri tip B2B care ofera un produs avansat de business intelligence pe iPad.
Charisma Analyzer este o solutie de analiza si prelucrare avansata a indicatorilor de performanta, care permite obtinerea de rapoarte si tablouri de bord detaliate, intr-un mod grafic intuitiv, pe baza oricaror indicatori de performanta necesari sustinerii deciziilor strategice. Produsul se adreseaza tuturor sectoarelor de activitate – vanzari, productie, logistica, servicii, financiar-bancar, constructii – oferind suport in previzionarea si calibrarea operatiunilor oricarui tip de organizatie.
Compatibil atat cu modelul standard iPad cat si cu recent lansatul model 3G, Charisma Analyzer va include in pretul de achizitie un dispozitiv iPad Apple de 16Gb, destinat executivilor, care vor avea acces oricand, instant, la indicatorii de performanta ai companiei, previzionari sau scenarii de evolutie. Astfel, managerii pot lua decizii rapide pentru a minimiza riscurile organizatiei, sau pentru a profita de oportunitatile aparute intr-o piata in continua schimbare.
„Dorim sa oferim un instrument modern, elegant, pentru coordonarea afacerilor. Adaptarea tehnologiilor noastre pentru a fi accesibile de pe orice dispozitiv mobil, de tip smartphone, face parte din strategia de dezvoltare pe termen mediu. Charisma Analyzer este un prim pas, care sustine dorinta noastra de a oferi o experienta de neegalat, cum numai produsele Apple stiu sa ofere, combinata cu solutii software puternice, adaptate legislatiei romanesti, si validate de organizatii de orice dimensiune”, a declarat Daniel Ionescu, Director Strategie TotalSoft.
TotalSoft a demarat in 2010 o strategie de revizuire a tehnologiilor produselor Charisma, prin care isi propune o accesibilitate ridicata, in special a modulelor de tip self-service (accesibile de catre angajati) de pe dispozitive mobile. Strategia de dezvoltare ataca punctele cheie in zona B2B, cum ar fi scaderea timpului de adoptie, o colaborare mai buna intre angajati, cresterea agilitatii companiei si o experienta unica de utilizare.

Citeste articolul pe: Agora News

TotalSoft anunta prima solutie de BI pe iPad

TotalSoft, unul dintre principalii jucatori ai industriei romanesti de software, parte a grupului Global Finance, anunta lansarea produsului de business intelligence Charisma Analyzer pe iPad. Astfel, TotalSoft devine unul dintre pionierii solutiilor de afaceri tip B2B care ofera un produs avansat de business intelligence pe iPad.
Charisma Analyzer este o solutie de analiza si prelucrare avansata a indicatorilor de performanta, care permite obtinerea de rapoarte si tablouri de bord detaliate, intr-un mod grafic intuitiv, pe baza oricaror indicatori de performanta necesari sustinerii deciziilor strategice. Produsul se adreseaza tuturor sectoarelor de activitate – vanzari, productie, logistica, servicii, financiar-bancar, constructii – oferind suport in previzionarea si calibrarea operatiunilor oricarui tip de organizatie.
Compatibil atat cu modelul standard iPad cat si cu recent lansatul model 3G, Charisma Analyzer va include in pretul de achizitie un dispozitiv iPad Apple de 16Gb, destinat executivilor, care vor avea acces oricand, instant, la indicatorii de performanta ai companiei, previzionari sau scenarii de evolutie. Astfel, managerii pot lua decizii rapide pentru a minimiza riscurile organizatiei, sau pentru a profita de oportunitatile aparute intr-o piata in continua schimbare.
„Dorim sa oferim un instrument modern, elegant, pentru coordonarea afacerilor. Adaptarea tehnologiilor noastre pentru a fi accesibile de pe orice dispozitiv mobil, de tip smartphone, face parte din strategia de dezvoltare pe termen mediu. Charisma Analyzer este un prim pas, care sustine dorinta noastra de a oferi o experienta de neegalat, cum numai produsele Apple stiu sa ofere, combinata cu solutii software puternice, adaptate legislatiei romanesti, si validate de organizatii de orice dimensiune”, a declarat Daniel Ionescu, Director Strategie TotalSoft.
TotalSoft a demarat in 2010 o strategie de revizuire a tehnologiilor produselor Charisma, prin care isi propune o accesibilitate ridicata, in special a modulelor de tip self-service (accesibile de catre angajati) de pe dispozitive mobile. Strategia de dezvoltare ataca punctele cheie in zona B2B, cum ar fi scaderea timpului de adoptie, o colaborare mai buna intre angajati, cresterea agilitatii companiei si o experienta unica de utilizare.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 6 mai, 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 419 ori.

Publica un raspuns