Ieri am fost sunat de o jurnalistă de la Zi de Zi și fost întrebat ce părere am despre 5 Mai așa zisă zi a barbatului pornită de o companie privată ca strategie de marketing și comunicare.
Am spus că este o tîmpenie. Normal ca nu a apărut declarația pentru că nu suporta sa fie puse alături de cele ce le puteți citi la aceasta adresă : 5 Mai – ziua națională a barbatului .
Această ”sărbătoare” nu este nimic altceva decît dovadă clară a societății superficiale, bazată pe consum, în care trăim de ani buni și de care nu cred ca scăpăm ușor.
Ieri am fost sunat de o jurnalistă de la Zi de Zi și fost întrebat ce părere am despre 5 Mai așa zisă zi a barbatului pornită de o companie privată ca strategie de marketing și comunicare.
Am spus că este o tîmpenie. Normal ca nu a apărut declarația pentru că nu suporta sa fie puse alături de cele ce le puteți citi la aceasta adresă : 5 Mai – ziua națională a barbatului .
Această ”sărbătoare” nu este nimic altceva decît dovadă clară a societății superficiale, bazată pe consum, în care trăim de ani buni și de care nu cred ca scăpăm ușor.