Ieri am fost sunat de o jurnalistă de la Zi de Zi și fost întrebat ce părere am despre 5 Mai așa zisă zi a barbatului pornită de o companie privată ca strategie de marketing și comunicare.

Am spus că este o tîmpenie. Normal ca nu a apărut declarația pentru că nu suporta sa fie puse alături de cele ce le puteți citi la aceasta adresă : 5 Mai – ziua națională a barbatului .

Această ”sărbătoare” nu este nimic altceva decît dovadă clară a societății superficiale, bazată pe consum, în care trăim de ani buni și de care nu cred ca scăpăm ușor.

Ziua bărbatului= superficialitate, consumism

Ieri am fost sunat de o jurnalistă de la Zi de Zi și fost întrebat ce părere am despre 5 Mai așa zisă zi a barbatului pornită de o companie privată ca strategie de marketing și comunicare.

Am spus că este o tîmpenie. Normal ca nu a apărut declarația pentru că nu suporta sa fie puse alături de cele ce le puteți citi la aceasta adresă : 5 Mai – ziua națională a barbatului .

Această ”sărbătoare” nu este nimic altceva decît dovadă clară a societății superficiale, bazată pe consum, în care trăim de ani buni și de care nu cred ca scăpăm ușor.

Postat de pe data de 5 mai, 2010 in categoria Civism. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 661 ori.

Publica un raspuns