„Un pitic, un geniu mic”, este sloganul site-ului de comert online Magazinul Piticilor, lansat de Ioana Bucin, o antreprenoare in varsta de 32 de ani, care a realizat timp de cativa ani studii de piata in domeniul informaticii si a oferit consultanta de management. Prin aceasta afacere, ea vizeaza ca, intr-un an sau doi, sa-i convinga pe parinti sa nu le mai cumpere copiilor doar papusi Barbie ori masinute, ci si jucarii educative, care sa le stimuleze inteligenta.
Citeste articolul pe: Wall Street
„Un pitic, un geniu mic”, este sloganul site-ului de comert online Magazinul Piticilor, lansat de Ioana Bucin, o antreprenoare in varsta de 32 de ani, care a realizat timp de cativa ani studii de piata in domeniul informaticii si a oferit consultanta de management. Prin aceasta afacere, ea vizeaza ca, intr-un an sau doi, sa-i convinga pe parinti sa nu le mai cumpere copiilor doar papusi Barbie ori masinute, ci si jucarii educative, care sa le stimuleze inteligenta.
Citeste articolul pe: Wall Street