GENESYS Systems ofera pachetele de servicii profesionale de asistenta tehnica „On-Site” si/sau asistenta tehnica & suport remote, „On-Line”, de tipul CALL 4S, venind in sprijinul utilizatorilor pentru ca acestia sa poata beneficia de o infrastructura IT functionala in orice moment, la capacitate maxima.
Serviciile CALL 4S aflate in portofoliul GENESYS Systems ofera solutii eficiente companiilor care detin infrastructuri IT complexe pe care nu le pot administra eficient, companiilor care nu dispun de competentele necesare in domeniile IT de interes, precum si acelor companii care doresc sa isi externalizeze total sau in parte administrarea infrastructurii IT.
Pachetele de servicii CALL 4S oferite de GENESYS Systems cuprind o gama larga de optiuni in functie de abonamentul contractat, in privinta modului de efectuare a serviciilor de instalare, configurare, administrare on-site si remote, monitorizare, revizii, vizite periodice, interventii la cerere, activitati de help-desk, outsourcing de personal IT, precum si multe altele indiferent de brand-ul echipamentelor, al produselor sau de furnizor.
„Realizam serviciile CALL 4S „On-Site” sau „On-line” prin intermediul echipei noastre tehnice, oferind clientilor abonamente ce se adapteaza perfect necesitatilor de business si bugetelor existente astfel incat sa putem raspunde rapid si eficient”, spune Dan Papuc, Director Executiv, GENESYS Systems.
Serviciile CALL 4S oferite de GENESYS Systems se pot completa si cu servicii de outsourcing pentru gestionarea loturilor mari de echipamente (BUSINESS 4S), servicii de tip SLA pentru echipamente critice (ENTERPRISE 4S), servicii de inchiriere echipamente (RENT 4S) si hosting aplicatii pe serverele din centrele de date (HOST 4S).

Citeste articolul pe: Agora News

Genesys ofera serviciile de interventie On-Line & On-Site CALL4S

GENESYS Systems ofera pachetele de servicii profesionale de asistenta tehnica „On-Site” si/sau asistenta tehnica & suport remote, „On-Line”, de tipul CALL 4S, venind in sprijinul utilizatorilor pentru ca acestia sa poata beneficia de o infrastructura IT functionala in orice moment, la capacitate maxima.
Serviciile CALL 4S aflate in portofoliul GENESYS Systems ofera solutii eficiente companiilor care detin infrastructuri IT complexe pe care nu le pot administra eficient, companiilor care nu dispun de competentele necesare in domeniile IT de interes, precum si acelor companii care doresc sa isi externalizeze total sau in parte administrarea infrastructurii IT.
Pachetele de servicii CALL 4S oferite de GENESYS Systems cuprind o gama larga de optiuni in functie de abonamentul contractat, in privinta modului de efectuare a serviciilor de instalare, configurare, administrare on-site si remote, monitorizare, revizii, vizite periodice, interventii la cerere, activitati de help-desk, outsourcing de personal IT, precum si multe altele indiferent de brand-ul echipamentelor, al produselor sau de furnizor.
„Realizam serviciile CALL 4S „On-Site” sau „On-line” prin intermediul echipei noastre tehnice, oferind clientilor abonamente ce se adapteaza perfect necesitatilor de business si bugetelor existente astfel incat sa putem raspunde rapid si eficient”, spune Dan Papuc, Director Executiv, GENESYS Systems.
Serviciile CALL 4S oferite de GENESYS Systems se pot completa si cu servicii de outsourcing pentru gestionarea loturilor mari de echipamente (BUSINESS 4S), servicii de tip SLA pentru echipamente critice (ENTERPRISE 4S), servicii de inchiriere echipamente (RENT 4S) si hosting aplicatii pe serverele din centrele de date (HOST 4S).

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 7 iun., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 657 ori.

Publica un raspuns