Compania nipona a deschis primul centru de inovatie 3D in JaponiaJaponezii spera cu aceasta ocazie la accelerarea afacerilor proprii in acest domeniu
Panasonic Corporation a inaugurat, in Japonia, primul Panasonic 3D Innovation Center, avand ca obiectiv accelerarea afacerilor din domeniul tehnologiilor 3D, se arata intr-un comunicat al companiei japoneze, remis redactiei. Aceste tehnologii sunt asteptate sa genereze o adevarata explozie in industria divertismentului, iar noul centru va servi drept punct de contact pentru clientii din industria 3D si le va furniza acestora solutii optime pentru dezvoltarea afacerilor.
Prin aceasta initiativa, Panasonic are ca obiectiv sa isi dezvolte propriile afaceri din segmentul audio-video 3D si sa contribuie la extinderea industriei 3D, in general. „In acest an, denumit si „Primul An 3D”, 2010 marcand lansarea primelor modele comerciale de produse 3D pentru consumatorii casnici, Panasonic intrevede o crestere a tehnologiei 3D nu doar in domeniul audio-vizual, ci intr-o serie intreaga de industrii, printre care cea medicala si de ingrijire a sanatatii, in educatie si arte. Avand in vedere aceasta tendinta, industria va avea nevoie de o gama larga de solutii end-to-end, de la continut 3D pana la solutii bazate pe echipamente compatibile”, au declarat in comunicat reprezentantii Panasonic. 3D Innovation Center va deveni complet operational pe 12 iulie 2010.
Principalul punct de dezvoltare a business-ului 3D al Panasonic va fi in acest centru
Activitatile noului centru se vor concentra asupra coordonarii complete a business-ului 3D, de la productia de continut, pana la solutii avand la baza echipamente 3D, toate acestea ajutand clientii companiei sa isi creeze si sa isi maximizeze oportunitatile de business. Totodata, o alta creare a unui flux de productie/comunicare/vizionare pentru continut 3D, astfel incat clientii vor avea la dispozitie un mediu de vizionare confortabil si de o calitate superioara. Inovarea in domeniile software/hardware, cat si in cel al sistemelor prin activitatile mentionate anterior, si inovarea in marketing sunt spre beneficiul clientilor din industria 3D.
Centrul a fost dezvoltat de catre AVC Networks Company in Kadoma City, Osaka, si va fi condus de Masayoshi Fujii, director al Consumer & Systems Marketing Center of the AVC Networks Company’s TV Business Unit. Centrul va fi operat de o structura flexibila de management in stransa colaborare cu departamentele de cercetare-dezvoltare si de business (inclusiv Corporate R&D Group, AVC Networks Company, Panasonic System Networks Co. Ltd. si Panasonic Visuals Inc.) care au fost pionierii industriei electronice in privinta dezvoltarii echipamentelor Full HD 3D si a continutului adecvat acestora.
In primavara acestui an, Panasonic a lansat pe piata primele modele de televizoare cu plasma Full HD 3D si unitati de redare/inregistrare Blu-ray compatibile. Intre timp, compania a dezvoltat prima camera video profesionala Full HD 3D cu doua obiective, pentru a da posibilitatea producatorilor de continut sa vina pe piata cu video 3D obtinut la costuri mult mai reduse. Acest model va fi disponibil in versiune comerciala din toamna.

Citeste articolul pe: Curierul National

Panasonic: 2010, „primul an 3D”, a fost al televizoarelor, viitorul apartine medicinei, educatiei si artei

Compania nipona a deschis primul centru de inovatie 3D in JaponiaJaponezii spera cu aceasta ocazie la accelerarea afacerilor proprii in acest domeniu
Panasonic Corporation a inaugurat, in Japonia, primul Panasonic 3D Innovation Center, avand ca obiectiv accelerarea afacerilor din domeniul tehnologiilor 3D, se arata intr-un comunicat al companiei japoneze, remis redactiei. Aceste tehnologii sunt asteptate sa genereze o adevarata explozie in industria divertismentului, iar noul centru va servi drept punct de contact pentru clientii din industria 3D si le va furniza acestora solutii optime pentru dezvoltarea afacerilor.
Prin aceasta initiativa, Panasonic are ca obiectiv sa isi dezvolte propriile afaceri din segmentul audio-video 3D si sa contribuie la extinderea industriei 3D, in general. „In acest an, denumit si „Primul An 3D”, 2010 marcand lansarea primelor modele comerciale de produse 3D pentru consumatorii casnici, Panasonic intrevede o crestere a tehnologiei 3D nu doar in domeniul audio-vizual, ci intr-o serie intreaga de industrii, printre care cea medicala si de ingrijire a sanatatii, in educatie si arte. Avand in vedere aceasta tendinta, industria va avea nevoie de o gama larga de solutii end-to-end, de la continut 3D pana la solutii bazate pe echipamente compatibile”, au declarat in comunicat reprezentantii Panasonic. 3D Innovation Center va deveni complet operational pe 12 iulie 2010.
Principalul punct de dezvoltare a business-ului 3D al Panasonic va fi in acest centru
Activitatile noului centru se vor concentra asupra coordonarii complete a business-ului 3D, de la productia de continut, pana la solutii avand la baza echipamente 3D, toate acestea ajutand clientii companiei sa isi creeze si sa isi maximizeze oportunitatile de business. Totodata, o alta creare a unui flux de productie/comunicare/vizionare pentru continut 3D, astfel incat clientii vor avea la dispozitie un mediu de vizionare confortabil si de o calitate superioara. Inovarea in domeniile software/hardware, cat si in cel al sistemelor prin activitatile mentionate anterior, si inovarea in marketing sunt spre beneficiul clientilor din industria 3D.
Centrul a fost dezvoltat de catre AVC Networks Company in Kadoma City, Osaka, si va fi condus de Masayoshi Fujii, director al Consumer & Systems Marketing Center of the AVC Networks Company’s TV Business Unit. Centrul va fi operat de o structura flexibila de management in stransa colaborare cu departamentele de cercetare-dezvoltare si de business (inclusiv Corporate R&D Group, AVC Networks Company, Panasonic System Networks Co. Ltd. si Panasonic Visuals Inc.) care au fost pionierii industriei electronice in privinta dezvoltarii echipamentelor Full HD 3D si a continutului adecvat acestora.
In primavara acestui an, Panasonic a lansat pe piata primele modele de televizoare cu plasma Full HD 3D si unitati de redare/inregistrare Blu-ray compatibile. Intre timp, compania a dezvoltat prima camera video profesionala Full HD 3D cu doua obiective, pentru a da posibilitatea producatorilor de continut sa vina pe piata cu video 3D obtinut la costuri mult mai reduse. Acest model va fi disponibil in versiune comerciala din toamna.

Citeste articolul pe: Curierul National

Postat de pe data de 4 iun., 2010 in categoria IT, Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 621 ori.

Publica un raspuns