Abonatii Romtelecom pot opta, din luna iunie, pentru primirea facturii pentru serviciile companiei doar in varianta electronica, renuntand la cea pe hartie, se arata intr-un comunicat al operatorului.
Clientii companiei puteau vizualiza factura online inca de acum doi ani.
Facturile electronice ajung la clienti, la cerere, prin intermediul aplicatiei MyAccount, disponibila pentru toti clientii.
Fiecare client va fi anuntat prin e-mail si/sau SMS de emiterea facturii sale. Toti clientii cu acces la Internet vor putea sa-si acceseze contul in deplina siguranta, cu ajutorul parolei, pe site-ul Romtelecom, si vor putea sa-si descarce pe loc factura electronica. Toate facturile descarcate au valoare fiscala si sunt autorizate pentru a fi folosite in evidentele contabile, eliminandu-se astfel necesitatea arhivarii fizice.
Care sunt avantajele
Un cont MyAccount pentru clientii rezidentiali se poate crea in cateva minute, cu ajutorul catorva date de autentificare si a unei adrese de e-mail valide. In cazul clientilor companii crearea unui cont MyAccount se face apeland 1930 (apel gratuit in reteaua Romtelecom).
Dupa logare, MyAccount ofera si alte facilitati, precum vizualizarea gratuita a facturilor din ultimele 6 luni sau situatia platilor. Clientii rezidentiali au si posibilitatea de a achita online factura Romtelecom prin MyAccount. Aplicatia ofera si detalii suplimentare cu privire la semnatura electronica. In acest fel, clientii pot primi direct facturile, reducand perioada de expediere si eliminand riscul aparitiei oricaror intarzieri.
SURSA: Romtelecom

Citeste articolul pe: Capital

Romtelecom incurajeaza clientii sa renunte la facturile pe hartie

Abonatii Romtelecom pot opta, din luna iunie, pentru primirea facturii pentru serviciile companiei doar in varianta electronica, renuntand la cea pe hartie, se arata intr-un comunicat al operatorului.
Clientii companiei puteau vizualiza factura online inca de acum doi ani.
Facturile electronice ajung la clienti, la cerere, prin intermediul aplicatiei MyAccount, disponibila pentru toti clientii.
Fiecare client va fi anuntat prin e-mail si/sau SMS de emiterea facturii sale. Toti clientii cu acces la Internet vor putea sa-si acceseze contul in deplina siguranta, cu ajutorul parolei, pe site-ul Romtelecom, si vor putea sa-si descarce pe loc factura electronica. Toate facturile descarcate au valoare fiscala si sunt autorizate pentru a fi folosite in evidentele contabile, eliminandu-se astfel necesitatea arhivarii fizice.
Care sunt avantajele
Un cont MyAccount pentru clientii rezidentiali se poate crea in cateva minute, cu ajutorul catorva date de autentificare si a unei adrese de e-mail valide. In cazul clientilor companii crearea unui cont MyAccount se face apeland 1930 (apel gratuit in reteaua Romtelecom).
Dupa logare, MyAccount ofera si alte facilitati, precum vizualizarea gratuita a facturilor din ultimele 6 luni sau situatia platilor. Clientii rezidentiali au si posibilitatea de a achita online factura Romtelecom prin MyAccount. Aplicatia ofera si detalii suplimentare cu privire la semnatura electronica. In acest fel, clientii pot primi direct facturile, reducand perioada de expediere si eliminand riscul aparitiei oricaror intarzieri.
SURSA: Romtelecom

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 1 iun., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 495 ori.

Publica un raspuns