TotalSoft anunta includerea Social Networking Accelerator in solutiile sale bazate pe Microsoft Dynamics CRM pentru urmarirea eficientei networking-ului online in activitatea de vanzare. Abordarea „Sales 2.0” aplicata pe platforme de colaborare si socializare ca LinkedIn, Twitter, Plaxo sau Facebook ofera organizatiilor posibilitatea de a accelera procesul de vanzare si de a imbunatati experienta clientilor.
Datorita exploziei grupurilor profesionale romanesti care utilizeaza retelele de socializare pentru a transforma networking-ul online in sursa de venituri, TotalSoft ofera Social Networking Accelerator pentru solutiile Microsoft Dynamics CRM. Un astfel de sistem ofera organizatiilor capacitatea de a asculta mai atent nevoile consumatorilor, de a analiza mai corect tendintele din piata si de a raspunde rapid cu produse si servicii adaptate acestor nevoi.
Social Networking Accelerator permite organizatiilor sa integreze platformele de socializare in procesele interne de analiza a tendintelor de piata si sa efectueze campanii de marketing extrem de eficiente, adaptate profilului consumatorilor. Acceleratorul se adauga astfel restului de functionalitati utilizate de clientii TotalSoft pe platforma CRM: Call Center, Collection, Legal, Sales si Marketing, Ticketing.
„Online-ul reprezinta un mediu de afaceri complet separat de mediul traditional si in niciun caz nu trebuie sa afecteze abordarile traditionale de vanzare sau promovare. Platformele de socializare sunt medii colaborative, deschise, cu influentatori de opinie exigenti si pragmatici. Ascultarea dorintelor sau lipsurilor percepute la nivelul unor discutii personale, individuale, intre diverse categorii sociale, aduc in organizatii informatii valoroase pentru echipele de marketing, responsabile cu adaptarea produselor sau serviciilor”, declara Daniel Ionescu, Director de Strategie TotalSoft.
Cu ajutorul Microsoft Dynamics CRM, o companie isi poate imbunatati radical relatia cu clientii. Urmarirea eficientei echipei comerciale, adoptarea si dezvoltarea unor procese interne orientate client, intelegerea tendintelor de piata sau utilizarea unei singure voci in relatia cu clientul – sunt elemente de baza pentru cresterea agilitatii companiei.

Citeste articolul pe: Agora News

TotalSoft capteaza oportunitatilor de vanzare din mediile de socializare

TotalSoft anunta includerea Social Networking Accelerator in solutiile sale bazate pe Microsoft Dynamics CRM pentru urmarirea eficientei networking-ului online in activitatea de vanzare. Abordarea „Sales 2.0” aplicata pe platforme de colaborare si socializare ca LinkedIn, Twitter, Plaxo sau Facebook ofera organizatiilor posibilitatea de a accelera procesul de vanzare si de a imbunatati experienta clientilor.
Datorita exploziei grupurilor profesionale romanesti care utilizeaza retelele de socializare pentru a transforma networking-ul online in sursa de venituri, TotalSoft ofera Social Networking Accelerator pentru solutiile Microsoft Dynamics CRM. Un astfel de sistem ofera organizatiilor capacitatea de a asculta mai atent nevoile consumatorilor, de a analiza mai corect tendintele din piata si de a raspunde rapid cu produse si servicii adaptate acestor nevoi.
Social Networking Accelerator permite organizatiilor sa integreze platformele de socializare in procesele interne de analiza a tendintelor de piata si sa efectueze campanii de marketing extrem de eficiente, adaptate profilului consumatorilor. Acceleratorul se adauga astfel restului de functionalitati utilizate de clientii TotalSoft pe platforma CRM: Call Center, Collection, Legal, Sales si Marketing, Ticketing.
„Online-ul reprezinta un mediu de afaceri complet separat de mediul traditional si in niciun caz nu trebuie sa afecteze abordarile traditionale de vanzare sau promovare. Platformele de socializare sunt medii colaborative, deschise, cu influentatori de opinie exigenti si pragmatici. Ascultarea dorintelor sau lipsurilor percepute la nivelul unor discutii personale, individuale, intre diverse categorii sociale, aduc in organizatii informatii valoroase pentru echipele de marketing, responsabile cu adaptarea produselor sau serviciilor”, declara Daniel Ionescu, Director de Strategie TotalSoft.
Cu ajutorul Microsoft Dynamics CRM, o companie isi poate imbunatati radical relatia cu clientii. Urmarirea eficientei echipei comerciale, adoptarea si dezvoltarea unor procese interne orientate client, intelegerea tendintelor de piata sau utilizarea unei singure voci in relatia cu clientul – sunt elemente de baza pentru cresterea agilitatii companiei.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 7 iun., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 498 ori.

Publica un raspuns