Bosch Communication Center, divizie a Bosch Security Systems, sărbătoreşte în acest an 25 de ani de la înfiinţare. Peste 4000 de angajaţi sunt organizaţi într-o reţea internaţională răspândită în 16 locaţii din Europa, Asia şi America de Sud.
Bosch Communication Center asigură asistenţă 24h/24, 7 zile/7, în peste 25 de limbi pentru clienţi care operează în diverse sectoare de activitate, de la relaţii cu clienţii sau vânzări, la administraţie publică.
În ultimii ani s-a observat o tendinţă din ce în ce mai pregnantă a companiilor mari de a apela la outsourcing, preferând să se concentreze astfel pe domeniul principal de activitate şi să lase firme specializate, precum Bosch Communication Center, să se ocupe de activităţile secundare de afaceri.
Bosch Communication Center a fost înfiinţat în anul 1985 ca centru de monitorizare menit să supravegheze siguranţa persoanelor, a clădirilor şi a instalaţiilor tehnice. În momentul de faţă, Bosch Communication Center monitorizează peste 90.000 de obiective, cifră care îl plasează printre cele mai mari centre de acest fel din domeniul de securitate şi siguranţă din Germania.
În ultimul sfert de secol, Bosch Communication Center a devenit un jucător important pe plan internaţional atât în domeniul monitorizării, cât şi al relaţiilor cu clienţii (din 1993), iar mai târziu şi în domeniul serviciilor de externalizare a proceselor de afaceri (Business Process Outsourcing). Portofoliul de servicii cuprinde procese din majoritatea activităţilor desfăşurate în cadrul unei companii, de la marketing, telesales, relaţii cu clienţii, finanţe, contabilitate, la resurse umane.
„În anii următori, intenţionăm să menţinem trendul ascendent şi să ne dezvoltăm şi mai mult reţeaua internaţională”, a subliniat Bernd-Otto Schirrmann, preşedinte al Bosch Communication Center. „Datorită soluţiilor onshore, nearshore şi offshore putem nu doar să implementăm şi să optimizăm procese pentru clienţii noştri, ci şi să adaptăm aceste procese în funcţie de specificul zonei geografice, al caracteristicilor culturale şi în funcţie de fiecare ţară în parte. Folosind tehnologii inovative, intenţionăm ca în viitor să ne dezvoltăm gama de servicii şi să ne extindem portofoliul de activitate”.
Din noiembrie 2007, Bosch Communication Center este prezent şi pe piaţa din România, prin sediul său de la Timişoara.

Citeste articolul pe: Agora News

Bosch Communication Center sărbătoreşte a 25-a aniversare

Bosch Communication Center, divizie a Bosch Security Systems, sărbătoreşte în acest an 25 de ani de la înfiinţare. Peste 4000 de angajaţi sunt organizaţi într-o reţea internaţională răspândită în 16 locaţii din Europa, Asia şi America de Sud.
Bosch Communication Center asigură asistenţă 24h/24, 7 zile/7, în peste 25 de limbi pentru clienţi care operează în diverse sectoare de activitate, de la relaţii cu clienţii sau vânzări, la administraţie publică.
În ultimii ani s-a observat o tendinţă din ce în ce mai pregnantă a companiilor mari de a apela la outsourcing, preferând să se concentreze astfel pe domeniul principal de activitate şi să lase firme specializate, precum Bosch Communication Center, să se ocupe de activităţile secundare de afaceri.
Bosch Communication Center a fost înfiinţat în anul 1985 ca centru de monitorizare menit să supravegheze siguranţa persoanelor, a clădirilor şi a instalaţiilor tehnice. În momentul de faţă, Bosch Communication Center monitorizează peste 90.000 de obiective, cifră care îl plasează printre cele mai mari centre de acest fel din domeniul de securitate şi siguranţă din Germania.
În ultimul sfert de secol, Bosch Communication Center a devenit un jucător important pe plan internaţional atât în domeniul monitorizării, cât şi al relaţiilor cu clienţii (din 1993), iar mai târziu şi în domeniul serviciilor de externalizare a proceselor de afaceri (Business Process Outsourcing). Portofoliul de servicii cuprinde procese din majoritatea activităţilor desfăşurate în cadrul unei companii, de la marketing, telesales, relaţii cu clienţii, finanţe, contabilitate, la resurse umane.
„În anii următori, intenţionăm să menţinem trendul ascendent şi să ne dezvoltăm şi mai mult reţeaua internaţională”, a subliniat Bernd-Otto Schirrmann, preşedinte al Bosch Communication Center. „Datorită soluţiilor onshore, nearshore şi offshore putem nu doar să implementăm şi să optimizăm procese pentru clienţii noştri, ci şi să adaptăm aceste procese în funcţie de specificul zonei geografice, al caracteristicilor culturale şi în funcţie de fiecare ţară în parte. Folosind tehnologii inovative, intenţionăm ca în viitor să ne dezvoltăm gama de servicii şi să ne extindem portofoliul de activitate”.
Din noiembrie 2007, Bosch Communication Center este prezent şi pe piaţa din România, prin sediul său de la Timişoara.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 27 iul., 2010 in categoria Evenimente, Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 516 ori.

Publica un raspuns