Studiul Inside 2010 realizat de White Image arata ca joia a fost considerata cea mai slaba zi pentru trimiterea e-mailurilor, din punct de vedere al ratei de deschidere a lor de catre destinatari, inregistrand o medie de 16,45%, vinerea fiind insa cea mai potrivita zi. Comparativ cu anii anteriori, studiul releva o crestere a majoritatii indicatorilor importanti in email marketing. Astfel, daca in 2008, lunile cu cele mai slabe rate de deschidere erau cele de vara (iulie si august), in 2009 acestea au inregistrat printre cele mai importante cresteri, cu aproximativ 40% si respectiv 36%, inregistrand rate de deschidere de 26% (in iulie) si 25,48% (in august). Studiul Inside 2010 monitorizeaza 114.087.292 de emailuri trimise in perioada ianuarie-decembrie 2009, concretizate in 11.235 de campanii.
Citeste articolul pe: Financiarul
Studiul Inside 2010 realizat de White Image arata ca joia a fost considerata cea mai slaba zi pentru trimiterea e-mailurilor, din punct de vedere al ratei de deschidere a lor de catre destinatari, inregistrand o medie de 16,45%, vinerea fiind insa cea mai potrivita zi. Comparativ cu anii anteriori, studiul releva o crestere a majoritatii indicatorilor importanti in email marketing. Astfel, daca in 2008, lunile cu cele mai slabe rate de deschidere erau cele de vara (iulie si august), in 2009 acestea au inregistrat printre cele mai importante cresteri, cu aproximativ 40% si respectiv 36%, inregistrand rate de deschidere de 26% (in iulie) si 25,48% (in august). Studiul Inside 2010 monitorizeaza 114.087.292 de emailuri trimise in perioada ianuarie-decembrie 2009, concretizate in 11.235 de campanii.
Citeste articolul pe: Financiarul