4PSA, producatorul suitei software VoipNow® destinata Comunicatiilor Unificate prin intermediul infrastructurilor cloud, a anuntat disponibilitatea versiunii 2.5.

Peste 30 de functii noi importante vor ajuta furnizorii sa ofere servicii optime prin intermediul infrastructurii cloud, sa automatizeze operatiunile companiei si sa-si extinda eficient activitatea.

„Am imbunatatit in mod semnificativ functionalitatea, integrarea in cloud, accesibilitatea si performantele sistemului VoipNow® 2.5, simplificand astfel viata furnizorilor. Noile facilitati le vor permite acestora sa atraga si mai multi clienti, deoarece integrarea si simplificarea procesului de adoptie sunt importante pentru mediul de afaceri”, a declarat Bogdan Carstoiu, director general al 4PSA.

Serviciul CallAPI, disponibil incepand cu noua versiune, faciliteaza integrarea cu alte aplicatii software, acestea putand astfel sa acceseze functii de telefonie. CallAPI este un serviciu cloud web care permite initierea, preluarea, punerea in asteptare, parcarea si continuarea apelurilor, initierea conferintelor telefonice, inregistrarea convorbirilor si multe alte functii. Totodata, dezvoltatorii vor putea folosi serviciul pentru a controla in timp real din cadrul altor aplicatii software meniurile vocale interactive (IVR) care ruleaza pe VoipNow®. Utilizatorii finali pot folosi CallAPI pentru a conecta sistemul de telefonie cu solutiile de business precum CRM-urile, comertul electronic, suportul pentru clienti etc. CallAPI suporta autentificarea de tip OAuth pentru conectarea securizata a aplicatiilor externe la VoipNow®.

O alta facilitate majora introdusa in versiunea 2.5, autentificarea OpenID, le permite utilizatorilor sa lege contul lor VoipNow® cu un serviciu OpenID, cum ar fi cel oferit de catre Google, Yahoo, WordPress, Livejournal etc. Astfel, clientii se pot autentifica in sistem pe baza unui set unic de credentiale. Furnizorii de servicii pot implementa standardul OpenID in cadrul propriilor infrastructuri, simplificand accesul clientilor la servicii. VoipNow® 2.5 beneficiaza de o arie noua de statistici pentru apeluri, care raporteaza informatiile despre parametrii importanti ai sistemului de telefonie, precum ASR, ACD, cauzele esuarii apelurilor etc. Aceasta ajuta la depanare si ofera rapid o perspectiva asupra activitatii sistemului.

Teleconferintele au devenit si ele mai accesibile utilizatorilor finali, iar modulul de call-center beneficiaza de avantajele oferite de administrarea in browser. O alta imbunatatire a acestui modul o reprezinta posibilitatea de pastra avantajele oferite de VoIP si pentru agentii care folosesc terminalele telefonice traditionale, din retelele publice de telefonie.

„Automatizarea este o directie strategica pentru 4PSA deoarece permite furnizorilor de servicii sa isi diversifice oferta si sa raspunda solicitarilor clientilor cat mai eficient. Am imbunatatit si acest aspect prin facilitatile care fac posibila crearea, comercializarea si auto-configurarea serviciilor complexe. in plus am adaugat suport pentru add-on-uri la servicii si posibilitatea alimentarii conturilor prepaid din browser. Portalul adresat clientilor finali a fost perfectionat, acestia avand mai mult control asupra serviciilor oferite de furnizor”, a adaugat domnul Carstoiu.

Clientii existenti isi pot actualiza gratuit sistemul VoipNow® intr-un proces care dureaza cateva minute. Noua versiune este disponibila si sub forma de imagine ISO si template pentru sistemele virtualizate VMware, Parallels Virtuozzo si Amazon Cloud.

VoipNow® este o suita software care simplifica implementarea serviciilor de Comunicatii Unificate intr-o infrastructura de tip cloud. Gama cuprinde aplicatiile Professional, Automation si Core, trei componente independente cu ajutorul carora furnizorii de servicii pot implementa si comercializa un portofoliu larg de servicii de comunicatii IP.

4PSA este un producator inovator de software, specializat in aplicatii care ruleaza in mediile de tip cloud. Compania furnizeaza sub marca 4PSA solutii care ajuta furnizorii de servicii si organizatiile sa isi administreze mai bine infrastructurile IT, sa automatizeze procesele si sa isi imbunatateasca comunicatiile.

Cea mai importanta solutie a companiei este VoipNow Platform, o suita de aplicatii software create pentru accelerarea implementarii Comunicatiilor Unificate de catre companii si utilizatorii finali. Produsele sunt proiectate pentru cloud computing, oferind performante de neegalat, facilitati complete, scalabilitate si un nivel ridicat de automatizare. Succesul 4PSA la nivel global se bazeaza pe excelenta, inovatie si pe adaptarea la cerintele clientilor. 4PSA implementeaza sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008 certificat de catre TÜV CERT.

Citeste articolul pe: SmartNews

4PSA ridica standardele Comunicatiilor de tip Cloud prin lansarea celei mai noi versiuni VoipNow 2.5

4PSA, producatorul suitei software VoipNow® destinata Comunicatiilor Unificate prin intermediul infrastructurilor cloud, a anuntat disponibilitatea versiunii 2.5.

Peste 30 de functii noi importante vor ajuta furnizorii sa ofere servicii optime prin intermediul infrastructurii cloud, sa automatizeze operatiunile companiei si sa-si extinda eficient activitatea.

„Am imbunatatit in mod semnificativ functionalitatea, integrarea in cloud, accesibilitatea si performantele sistemului VoipNow® 2.5, simplificand astfel viata furnizorilor. Noile facilitati le vor permite acestora sa atraga si mai multi clienti, deoarece integrarea si simplificarea procesului de adoptie sunt importante pentru mediul de afaceri”, a declarat Bogdan Carstoiu, director general al 4PSA.

Serviciul CallAPI, disponibil incepand cu noua versiune, faciliteaza integrarea cu alte aplicatii software, acestea putand astfel sa acceseze functii de telefonie. CallAPI este un serviciu cloud web care permite initierea, preluarea, punerea in asteptare, parcarea si continuarea apelurilor, initierea conferintelor telefonice, inregistrarea convorbirilor si multe alte functii. Totodata, dezvoltatorii vor putea folosi serviciul pentru a controla in timp real din cadrul altor aplicatii software meniurile vocale interactive (IVR) care ruleaza pe VoipNow®. Utilizatorii finali pot folosi CallAPI pentru a conecta sistemul de telefonie cu solutiile de business precum CRM-urile, comertul electronic, suportul pentru clienti etc. CallAPI suporta autentificarea de tip OAuth pentru conectarea securizata a aplicatiilor externe la VoipNow®.

O alta facilitate majora introdusa in versiunea 2.5, autentificarea OpenID, le permite utilizatorilor sa lege contul lor VoipNow® cu un serviciu OpenID, cum ar fi cel oferit de catre Google, Yahoo, WordPress, Livejournal etc. Astfel, clientii se pot autentifica in sistem pe baza unui set unic de credentiale. Furnizorii de servicii pot implementa standardul OpenID in cadrul propriilor infrastructuri, simplificand accesul clientilor la servicii. VoipNow® 2.5 beneficiaza de o arie noua de statistici pentru apeluri, care raporteaza informatiile despre parametrii importanti ai sistemului de telefonie, precum ASR, ACD, cauzele esuarii apelurilor etc. Aceasta ajuta la depanare si ofera rapid o perspectiva asupra activitatii sistemului.

Teleconferintele au devenit si ele mai accesibile utilizatorilor finali, iar modulul de call-center beneficiaza de avantajele oferite de administrarea in browser. O alta imbunatatire a acestui modul o reprezinta posibilitatea de pastra avantajele oferite de VoIP si pentru agentii care folosesc terminalele telefonice traditionale, din retelele publice de telefonie.

„Automatizarea este o directie strategica pentru 4PSA deoarece permite furnizorilor de servicii sa isi diversifice oferta si sa raspunda solicitarilor clientilor cat mai eficient. Am imbunatatit si acest aspect prin facilitatile care fac posibila crearea, comercializarea si auto-configurarea serviciilor complexe. in plus am adaugat suport pentru add-on-uri la servicii si posibilitatea alimentarii conturilor prepaid din browser. Portalul adresat clientilor finali a fost perfectionat, acestia avand mai mult control asupra serviciilor oferite de furnizor”, a adaugat domnul Carstoiu.

Clientii existenti isi pot actualiza gratuit sistemul VoipNow® intr-un proces care dureaza cateva minute. Noua versiune este disponibila si sub forma de imagine ISO si template pentru sistemele virtualizate VMware, Parallels Virtuozzo si Amazon Cloud.

VoipNow® este o suita software care simplifica implementarea serviciilor de Comunicatii Unificate intr-o infrastructura de tip cloud. Gama cuprinde aplicatiile Professional, Automation si Core, trei componente independente cu ajutorul carora furnizorii de servicii pot implementa si comercializa un portofoliu larg de servicii de comunicatii IP.

4PSA este un producator inovator de software, specializat in aplicatii care ruleaza in mediile de tip cloud. Compania furnizeaza sub marca 4PSA solutii care ajuta furnizorii de servicii si organizatiile sa isi administreze mai bine infrastructurile IT, sa automatizeze procesele si sa isi imbunatateasca comunicatiile.

Cea mai importanta solutie a companiei este VoipNow Platform, o suita de aplicatii software create pentru accelerarea implementarii Comunicatiilor Unificate de catre companii si utilizatorii finali. Produsele sunt proiectate pentru cloud computing, oferind performante de neegalat, facilitati complete, scalabilitate si un nivel ridicat de automatizare. Succesul 4PSA la nivel global se bazeaza pe excelenta, inovatie si pe adaptarea la cerintele clientilor. 4PSA implementeaza sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008 certificat de catre TÜV CERT.

Citeste articolul pe: SmartNews

Postat de pe data de 5 aug., 2010 in categoria Evenimente, IT, Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 509 ori.

Publica un raspuns