O campanie de studii demografice derulata de trafic.ro releva preferintele utilizatorilor romani de internet. Potrivit trafic.ro, internautii sub 18 ani petrec cel mai mult timp in Bucuresti si sunt liceeni sau studenti (70%). Cand acceseaza inter­netul, acestia folosesc in proportie de 77% unul sau doua browsere web si acceseaza cel mai des comunitati precum Hi5, LinkedIn, Facebook (60%), ziare/reviste online (43%) si site-uri auto (19%). Pentru a naviga pe internet tinerii folosesc in continuare desktopul (79%), dar si laptopul (25%). Calculatorul pe care il folosesc este utilizat fie de inca o persoana (34%), fie de doua persoane (22%). Repondentii navi­gheaza pe internet o data pe zi sau mai des (84%) si, de cele mai multe ori, de acasa (94%). In timpul liber, tinerii internauti prefera sa iasa cu prietenii (73%), sa navi­gheze pe internet (67%) si sa asculte muzica (60%). Aleg sa foloseasca televizorul pentru a urmari filme (74%) si emisiuni de diver­tisment (58%). In offline, sunt interesati de domenii precum: teste, jocuri, cuvinte incrucisate (56%); computere, software, IT, internet (52%); moda, cosmetica, frumu­sete, intretinere (40%). In ceea ce priveste cealalta extrema a utilizatorilor de internet, respectiv cea a persoanelor de peste 60 de ani, cei mai multi (40%) navi­gheaza pe site-uri de turism. Daca in cazul celor cu varste mai mici de 18 ani, per­soanele de sex feminin petrec cel mai mult timp online, utilizatorul roman cu varsta de peste 60 de ani este reprezentat de barbati ce-si petrec cel mai mult timp in Capitala, avand studii superioare si postuniversitare. Potrivit rezultatelor, persoanele peste 60 de ani prefera instrumentele clasice de navigare pe internet precum desktopul (56%), dar sunt la curent cu tehnologiile moderne. 20% dintre ei folosesc PDA-ul (smartphone) si 20% telefonul mobil. In plus, acestia navigheaza pe internet zilnic (87%), folosind un calculator de acasa (70%). Aproape jumatate dintre repondenti utilizeaza un browser (47%), iar o treime doua browsere (35%).

Citeste articolul pe: Financiarul

Adolescentii acceseaza retelele de socializare. Varstnicii se uita pe site-uri de turism

O campanie de studii demografice derulata de trafic.ro releva preferintele utilizatorilor romani de internet. Potrivit trafic.ro, internautii sub 18 ani petrec cel mai mult timp in Bucuresti si sunt liceeni sau studenti (70%). Cand acceseaza inter­netul, acestia folosesc in proportie de 77% unul sau doua browsere web si acceseaza cel mai des comunitati precum Hi5, LinkedIn, Facebook (60%), ziare/reviste online (43%) si site-uri auto (19%). Pentru a naviga pe internet tinerii folosesc in continuare desktopul (79%), dar si laptopul (25%). Calculatorul pe care il folosesc este utilizat fie de inca o persoana (34%), fie de doua persoane (22%). Repondentii navi­gheaza pe internet o data pe zi sau mai des (84%) si, de cele mai multe ori, de acasa (94%). In timpul liber, tinerii internauti prefera sa iasa cu prietenii (73%), sa navi­gheze pe internet (67%) si sa asculte muzica (60%). Aleg sa foloseasca televizorul pentru a urmari filme (74%) si emisiuni de diver­tisment (58%). In offline, sunt interesati de domenii precum: teste, jocuri, cuvinte incrucisate (56%); computere, software, IT, internet (52%); moda, cosmetica, frumu­sete, intretinere (40%). In ceea ce priveste cealalta extrema a utilizatorilor de internet, respectiv cea a persoanelor de peste 60 de ani, cei mai multi (40%) navi­gheaza pe site-uri de turism. Daca in cazul celor cu varste mai mici de 18 ani, per­soanele de sex feminin petrec cel mai mult timp online, utilizatorul roman cu varsta de peste 60 de ani este reprezentat de barbati ce-si petrec cel mai mult timp in Capitala, avand studii superioare si postuniversitare. Potrivit rezultatelor, persoanele peste 60 de ani prefera instrumentele clasice de navigare pe internet precum desktopul (56%), dar sunt la curent cu tehnologiile moderne. 20% dintre ei folosesc PDA-ul (smartphone) si 20% telefonul mobil. In plus, acestia navigheaza pe internet zilnic (87%), folosind un calculator de acasa (70%). Aproape jumatate dintre repondenti utilizeaza un browser (47%), iar o treime doua browsere (35%).

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 11 aug., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 682 ori.

Publica un raspuns