Distribuitorul împreună cu producătorul internaţional au lansat campania pentru parteneri şi utilizatori care achiziţionează laptopuri de business Acer. Astfel, la achiziţionarea unui laptop de business Acer din seriile TravelMate sau Aspire Timeline X, utilizatorii primesc cadou unul dintre cele patru titluri oferite în cadrul promoţiei: „Poziţionarea. Lupta pentru un loc în mintea ta” de Al Ries şi Jack Trout, “Diferenţiază-te sau mori” de Jack Trout, “Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului” de Al Ries şi Laura Ries şi “Vaca Mov” de Seth Godin.
De asemenea, în cadrul campaniei utilizatorii sunt încurajaţi să îşi spună părerea pe blogul http://acerteamro.blogspot.com/. Săptămânal, cea mai bună idee de diferenţiere şi creaţie este recompensată cu un netbook Acer Aspire One.
„Ne-am propus ca în această perioadă să investim în reţeaua de parteneri şiîn clienţii noştri. Cea mai importantă investiţie rămâne cea în oameni. Putem deveni cei mai buni învăţând în mod constant în cele trei moduri posibile: din experienţa personală, din experienţele oamenilor pe care îi întâlnim sau din cărţile pe care le citim. Din acest motiv una dintre promoţiile pe care le-am lansat recent este parteneriatul semnat cu editura Brandbuilders prin care oferim cadou o carte de afaceri tuturor persoanelor care achiziţioneză un notebook Acer din gama business”, a declarat Bogdan Iftemie, Sales Manager Acer.
Cărţile sunt oferite cadou la achiziţionarea unui laptop din cele două game, TravelMate sau Aspire Timeline X, considerate puncte de referinţă în industria de laptop-uri. Seria Timeline a fost prima care a spart bariera de 8 ore de funcţionare pentru un laptop, iar noile modele lansate la începutul anului sub numele de Timeline X au reuşit să ridice pragul la 10 ore de funcţionare cu o baterie de nouă celule. Noua gamă de laptopuri TravelMate reprezintă soluţia ideală pentru cei aflaţi în căutarea unui sistem portabil de business dotat cu componente de ultimă generaţie precum procesoarele 2010 Intel Core.
“Am fost şi continuăm să fim martorii unor schimbări economice majore. Strategiile de diferenţiere reprezintă un element foarte important în cadrul strategiei generale a unei firme, mai ales în această perioadă, în care firmele sunt nevoite să găsească soluţii de supravieţuire pe o piaţă tot mai aglomerată, în condiţiile unui consum scăzut. Cărţile oferite prin campania Acer au scopul de a ajuta partenerii noştri să găsească soluţii simple şi eficiente pentru dificultăţile cu care ne confruntăm în fiecare zi”, a declarat Mircea Ciucur, Director General ELKOTech.

Citeste articolul pe: Agora News

Campanie de vacanţă de la ELKOTech şi Acer

Distribuitorul împreună cu producătorul internaţional au lansat campania pentru parteneri şi utilizatori care achiziţionează laptopuri de business Acer. Astfel, la achiziţionarea unui laptop de business Acer din seriile TravelMate sau Aspire Timeline X, utilizatorii primesc cadou unul dintre cele patru titluri oferite în cadrul promoţiei: „Poziţionarea. Lupta pentru un loc în mintea ta” de Al Ries şi Jack Trout, “Diferenţiază-te sau mori” de Jack Trout, “Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului” de Al Ries şi Laura Ries şi “Vaca Mov” de Seth Godin.
De asemenea, în cadrul campaniei utilizatorii sunt încurajaţi să îşi spună părerea pe blogul http://acerteamro.blogspot.com/. Săptămânal, cea mai bună idee de diferenţiere şi creaţie este recompensată cu un netbook Acer Aspire One.
„Ne-am propus ca în această perioadă să investim în reţeaua de parteneri şiîn clienţii noştri. Cea mai importantă investiţie rămâne cea în oameni. Putem deveni cei mai buni învăţând în mod constant în cele trei moduri posibile: din experienţa personală, din experienţele oamenilor pe care îi întâlnim sau din cărţile pe care le citim. Din acest motiv una dintre promoţiile pe care le-am lansat recent este parteneriatul semnat cu editura Brandbuilders prin care oferim cadou o carte de afaceri tuturor persoanelor care achiziţioneză un notebook Acer din gama business”, a declarat Bogdan Iftemie, Sales Manager Acer.
Cărţile sunt oferite cadou la achiziţionarea unui laptop din cele două game, TravelMate sau Aspire Timeline X, considerate puncte de referinţă în industria de laptop-uri. Seria Timeline a fost prima care a spart bariera de 8 ore de funcţionare pentru un laptop, iar noile modele lansate la începutul anului sub numele de Timeline X au reuşit să ridice pragul la 10 ore de funcţionare cu o baterie de nouă celule. Noua gamă de laptopuri TravelMate reprezintă soluţia ideală pentru cei aflaţi în căutarea unui sistem portabil de business dotat cu componente de ultimă generaţie precum procesoarele 2010 Intel Core.
“Am fost şi continuăm să fim martorii unor schimbări economice majore. Strategiile de diferenţiere reprezintă un element foarte important în cadrul strategiei generale a unei firme, mai ales în această perioadă, în care firmele sunt nevoite să găsească soluţii de supravieţuire pe o piaţă tot mai aglomerată, în condiţiile unui consum scăzut. Cărţile oferite prin campania Acer au scopul de a ajuta partenerii noştri să găsească soluţii simple şi eficiente pentru dificultăţile cu care ne confruntăm în fiecare zi”, a declarat Mircea Ciucur, Director General ELKOTech.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 3 aug., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 556 ori.

Publica un raspuns