Mai mult de 65 la sută dintre utilizatorii de Internet s-au declarat influenţaţi de publicitatea online şi dau mai departe mesaje legate de brand, produs sau serviciu, este concluzia studiului Voice of Internet User, realizat de Asociaţia IAB România şi eResearch Corp, în perioada iunie-iulie 2010.
Potrivit sursei citate, utilizatorii de Internet chestionaţi sunt influenţaţi de publicitatea online şi în alte moduri decât pentru a da click: fie se informează în vederea cumpărării (37 la sută, faţă de 40 la sută care declară că au dat click), fie răspândesc mai departe mesaje legate de brand, produs sau serviciu (29,9 la sută).
Pe de altă parte, 15 la sută dintre repondenţi au menţionat că au cumpărat produsul în urma vizionării unei reclame online, în timp ce 28,7 la sută dintre ei caută ulterior mai multe informaţii.
Studiul VIU relevă, totodată, că trei sferturi dintre cei chestionaţi (72 la sută) completează cu ajutorul Internetului informaţiile despre branduri, produse sau servicii primite din alte medii şi au o intenţie mult mai puternică de a achiziţiona produsul.
Probabilitatea de a cumpăra un produs după ce s-au informat suplimentar prin intermediul Internetului creşte pentru cei care au căutat ce spun bloggerii despre produs/companie (45,4 la sută) şi în cazul celor care au căutat pe forumuri sau reţele sociale mai multe informaţii despre produs (44,2 la sută).
Întrebaţi dacă dau click pe reclama pe care şi-au amintit-o cel mai bine, 31 la sută au răspuns ‘Da, pentru a urma link-ul’, în timp ce 26 la sută au afirmat ‘Da, pentru a închide reclama’.
Cercetarea IAB România şi eResearch Corp a fost efectuată pe 52 de site-uri ale companiilor membre IAB România, eşantionul rezultat fiind de 10.647 persoane.
Asociaţia IAB România, înfiinţată în anul 2006, reuneşte cele mai importante companii din domeniul publicităţii pe internet: regii de media, agenţii de publicitate, furnizori de servicii în domeniul publicităţii online şi publish-eri autohtoni.
IAB România este membru al asociaţiei IAB Europe, participând ca membru fondator la reconfigurarea acestei entităţi, în anul 2008.
SURSA: Agerpres

Citeste articolul pe: Capital

Cea mai mare parte a utilizatorilor de Internet, influenţaţi de publicitatea online

Mai mult de 65 la sută dintre utilizatorii de Internet s-au declarat influenţaţi de publicitatea online şi dau mai departe mesaje legate de brand, produs sau serviciu, este concluzia studiului Voice of Internet User, realizat de Asociaţia IAB România şi eResearch Corp, în perioada iunie-iulie 2010.
Potrivit sursei citate, utilizatorii de Internet chestionaţi sunt influenţaţi de publicitatea online şi în alte moduri decât pentru a da click: fie se informează în vederea cumpărării (37 la sută, faţă de 40 la sută care declară că au dat click), fie răspândesc mai departe mesaje legate de brand, produs sau serviciu (29,9 la sută).
Pe de altă parte, 15 la sută dintre repondenţi au menţionat că au cumpărat produsul în urma vizionării unei reclame online, în timp ce 28,7 la sută dintre ei caută ulterior mai multe informaţii.
Studiul VIU relevă, totodată, că trei sferturi dintre cei chestionaţi (72 la sută) completează cu ajutorul Internetului informaţiile despre branduri, produse sau servicii primite din alte medii şi au o intenţie mult mai puternică de a achiziţiona produsul.
Probabilitatea de a cumpăra un produs după ce s-au informat suplimentar prin intermediul Internetului creşte pentru cei care au căutat ce spun bloggerii despre produs/companie (45,4 la sută) şi în cazul celor care au căutat pe forumuri sau reţele sociale mai multe informaţii despre produs (44,2 la sută).
Întrebaţi dacă dau click pe reclama pe care şi-au amintit-o cel mai bine, 31 la sută au răspuns ‘Da, pentru a urma link-ul’, în timp ce 26 la sută au afirmat ‘Da, pentru a închide reclama’.
Cercetarea IAB România şi eResearch Corp a fost efectuată pe 52 de site-uri ale companiilor membre IAB România, eşantionul rezultat fiind de 10.647 persoane.
Asociaţia IAB România, înfiinţată în anul 2006, reuneşte cele mai importante companii din domeniul publicităţii pe internet: regii de media, agenţii de publicitate, furnizori de servicii în domeniul publicităţii online şi publish-eri autohtoni.
IAB România este membru al asociaţiei IAB Europe, participând ca membru fondator la reconfigurarea acestei entităţi, în anul 2008.
SURSA: Agerpres

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 24 aug., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 609 ori.

Publica un raspuns