Producatorii de lux din industria auto sau a modei au fost cooptati de industria aeronautica
A detine un aparat de zbor per­sonal este o marca a exclusi­vismului. Pasul urmator este per­sonaliza­rea aparatelor, in cola­borare cu branduri de lux.
Piata elicopterelor de lux a intrat in fierbere in aceasta vara, dupa lansarea unui prototip de catre Eurocopter si Mercedes.
In luna mai, la European Business Avia­­tion Convention, eveniment desfa­surat la Geneva, s-a lansat Mercedes-Benz Style EC145. Modelele de serie vor fi disponibile in ultimul trimestru al anu­lui viitor, iar pretul nu a fost inca dez­valuit.
Specialistii din Europa de Vest au remarcat ca nu este nicio surpriza ca Mer­cedes-Benz incepe sa dezvolte eli­coptere si iahturi de lux. „Semnificatia originala a simbolului Mercedes – steaua in trei colturi – a fost mobilitate pe pa­mant, pe apa si in aer, deci este posibil ca portofoliul sa includa ambarcatiuni, apa­rate de zbor si alte mijloace de tran­sport, asa cum rivalii de la Toyota, Hon­da, Nis­san, Volkswagen si BMW au de­monstrat deja ca viziunea lor despre viitorul tran­sporturilor nu include in mod necesar au­tomobilele conventio­nale”, potrivit blogului gizmag.com.
EC145 este un model produs de Eu­rocopter, parte a concernului european EADS, si este varf de gama in categoria elicopterelor de marime medie, cu pro­pulsie bimotor. Elicopterul benefi­ciaza de cele mai recente tehnologii de design, avionica si sisteme electrice. Elicele asi­gura un nivel redus de zgomot si de vi­bratii. EC145 este singurul model din ca­tegoria sa care poate lua la bord opt pasageri. La modelul de baza, produ­catorul auto german a contribuit cu refacerea integrala a designului interior, folosind materiale care confera lux si flexibilitate in ma­nevrare.
Mercedes ofera optiunea folosirii lem­nului pentru podea si pentru plafon, iar lumina ambientala este disponibila in mai multe culori – un artificiu de mar­keting preluat de la modelele de auto­mobile din seriile E si S.
Pasagerii beneficiaza de cutie frigo­rifica, suport pentru pahare, masa, mo­nitor de 15 inchi si DVD Player. Interiorul ofera o flexibilitate mare atat pentru zborurile business, cat si pentru cele in scop de relaxare. Exista si posi­bilitatea folosirii unui compartiment de bagaje de capacitate mare, spatii pentru fixarea truselor de golf, bicicletelor sau placilor de surfing. De asemenea, in pe­retele care desparte cabina de comanda de cabina pasagerilor se gasesc sertare. Flexibilitatea in ceea ce priveste folosirea spatiului a fost inspirata de automobilele din clasa R.
Conceptul a fost creat de Studioul de Design al Mercedes-Benz din Como, Ita­lia. In prezent, in aceste laboratoare se lucreaza pentru lansarea unui prototip de iaht. „Eurocopter si Mercedes-Benz in­seam­na o imbinare perfecta. Ambele sunt renumite pentru inovatiile spec­taculoase si pentru produsele care im­pun noi tendinte”, a declarat Gorden Wa­gener, directorul de design al pro­ducatorului auto.
Presa internationala de specialitate a facut o analiza asupra ofertei existente pe aceasta nisa.
EC135 Hermes
In 2007, Eurocopter a lansat pe pia­ta modelul EC135 creat in colaborare cu francezii de la Hermes. Fotoliile sunt invelite cu piele de vitel, iar pe exterior sunt afisate fundite de culoare porto­calie, in ton cu brandul Hermes. Acest elicopter poate transporta patru pasageri si costa 10 milioane de dolari. Sikorsky S76
Acesta este unul dintre cele mai mari si luxoase elicoptere bimotor pentru pasa­geri. In varianta „economy”, poate lua la bord 12 pasageri, iar in variantele de lux – sase sau opt. Costa peste 6 mi­lioane de dolari.
AW 119 Special Versace Edition
Parteneriatul dintre AgustaWestland si Versace a inceput in 2007, cu lansarea acestui model. Versace este prima casa de moda italiana care si-a folosit stilul sofisticat si stralucitor pentru cabinele de elicoptere. Tot in 2007, Versace a in­cheiat un parteneriat cu TAG Aircraft Interiors pentru a lansa oferte deti­na­torilor privati de aparate de zbor. Par­teneriatul are ca obiect designul interior al unor modele precum Bombardier Global XRS, Boeing BBJ, Gulfstream 550 sau Airbus ACJ.
Eurocopter AS 355N
Un elicopter usor, pentru maximum sase pasageri, cu doua motoare de tip Turbomeca Arrius 1A si cu sistem de navigare FADEC – prin control digital.
Bell 429 Global Ranger
Compania americana Bell Heli­copter a lansat acest model bimotor in 2007. Poate lua la bord sapte pasageri si are un pret de minimum 5 milioane de dolari.

Citeste articolul pe: Financiarul

Cum e sa zbori cu Mercedes, Versace sau Hermes

Producatorii de lux din industria auto sau a modei au fost cooptati de industria aeronautica
A detine un aparat de zbor per­sonal este o marca a exclusi­vismului. Pasul urmator este per­sonaliza­rea aparatelor, in cola­borare cu branduri de lux.
Piata elicopterelor de lux a intrat in fierbere in aceasta vara, dupa lansarea unui prototip de catre Eurocopter si Mercedes.
In luna mai, la European Business Avia­­tion Convention, eveniment desfa­surat la Geneva, s-a lansat Mercedes-Benz Style EC145. Modelele de serie vor fi disponibile in ultimul trimestru al anu­lui viitor, iar pretul nu a fost inca dez­valuit.
Specialistii din Europa de Vest au remarcat ca nu este nicio surpriza ca Mer­cedes-Benz incepe sa dezvolte eli­coptere si iahturi de lux. „Semnificatia originala a simbolului Mercedes – steaua in trei colturi – a fost mobilitate pe pa­mant, pe apa si in aer, deci este posibil ca portofoliul sa includa ambarcatiuni, apa­rate de zbor si alte mijloace de tran­sport, asa cum rivalii de la Toyota, Hon­da, Nis­san, Volkswagen si BMW au de­monstrat deja ca viziunea lor despre viitorul tran­sporturilor nu include in mod necesar au­tomobilele conventio­nale”, potrivit blogului gizmag.com.
EC145 este un model produs de Eu­rocopter, parte a concernului european EADS, si este varf de gama in categoria elicopterelor de marime medie, cu pro­pulsie bimotor. Elicopterul benefi­ciaza de cele mai recente tehnologii de design, avionica si sisteme electrice. Elicele asi­gura un nivel redus de zgomot si de vi­bratii. EC145 este singurul model din ca­tegoria sa care poate lua la bord opt pasageri. La modelul de baza, produ­catorul auto german a contribuit cu refacerea integrala a designului interior, folosind materiale care confera lux si flexibilitate in ma­nevrare.
Mercedes ofera optiunea folosirii lem­nului pentru podea si pentru plafon, iar lumina ambientala este disponibila in mai multe culori – un artificiu de mar­keting preluat de la modelele de auto­mobile din seriile E si S.
Pasagerii beneficiaza de cutie frigo­rifica, suport pentru pahare, masa, mo­nitor de 15 inchi si DVD Player. Interiorul ofera o flexibilitate mare atat pentru zborurile business, cat si pentru cele in scop de relaxare. Exista si posi­bilitatea folosirii unui compartiment de bagaje de capacitate mare, spatii pentru fixarea truselor de golf, bicicletelor sau placilor de surfing. De asemenea, in pe­retele care desparte cabina de comanda de cabina pasagerilor se gasesc sertare. Flexibilitatea in ceea ce priveste folosirea spatiului a fost inspirata de automobilele din clasa R.
Conceptul a fost creat de Studioul de Design al Mercedes-Benz din Como, Ita­lia. In prezent, in aceste laboratoare se lucreaza pentru lansarea unui prototip de iaht. „Eurocopter si Mercedes-Benz in­seam­na o imbinare perfecta. Ambele sunt renumite pentru inovatiile spec­taculoase si pentru produsele care im­pun noi tendinte”, a declarat Gorden Wa­gener, directorul de design al pro­ducatorului auto.
Presa internationala de specialitate a facut o analiza asupra ofertei existente pe aceasta nisa.
EC135 Hermes
In 2007, Eurocopter a lansat pe pia­ta modelul EC135 creat in colaborare cu francezii de la Hermes. Fotoliile sunt invelite cu piele de vitel, iar pe exterior sunt afisate fundite de culoare porto­calie, in ton cu brandul Hermes. Acest elicopter poate transporta patru pasageri si costa 10 milioane de dolari. Sikorsky S76
Acesta este unul dintre cele mai mari si luxoase elicoptere bimotor pentru pasa­geri. In varianta „economy”, poate lua la bord 12 pasageri, iar in variantele de lux – sase sau opt. Costa peste 6 mi­lioane de dolari.
AW 119 Special Versace Edition
Parteneriatul dintre AgustaWestland si Versace a inceput in 2007, cu lansarea acestui model. Versace este prima casa de moda italiana care si-a folosit stilul sofisticat si stralucitor pentru cabinele de elicoptere. Tot in 2007, Versace a in­cheiat un parteneriat cu TAG Aircraft Interiors pentru a lansa oferte deti­na­torilor privati de aparate de zbor. Par­teneriatul are ca obiect designul interior al unor modele precum Bombardier Global XRS, Boeing BBJ, Gulfstream 550 sau Airbus ACJ.
Eurocopter AS 355N
Un elicopter usor, pentru maximum sase pasageri, cu doua motoare de tip Turbomeca Arrius 1A si cu sistem de navigare FADEC – prin control digital.
Bell 429 Global Ranger
Compania americana Bell Heli­copter a lansat acest model bimotor in 2007. Poate lua la bord sapte pasageri si are un pret de minimum 5 milioane de dolari.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 12 aug., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 802 ori.

Publica un raspuns