Unul dintre automobilele celebre ale sporturilor cu motor, Lancia Stratos, va fi construit intr-o versiune moderna, la fel de spectaculoasa, cel putin din punc­tul de vedere al designului, daca nu si al performantelor. Masina are nicio lega­tura cu grupul Fiat si din acest motiv nu are, dupa cum rezulta din infor­matiile de pana acum, girul cons­tructorului italian. Si ca atare, masina nu poarta numele Lancia, ci doar „New Stratos”. Mo­delul ar putea fi prezentat presei, pen­tru teste, in luna noiembrie, pe cir­cui­tul Paul Ricard, din Franta, atunci urmand sa fie disponibile si detaliile pri­vind pretul acestui auto­mobil special.
Noul Stratos va fi un autoturism de serie mica, speculatiile vorbind despre 25 pana la maximum 500 de unitati. Are la baza conceptul Fenomenom Stratos, prezentat in urma cu cinci ani la Salo­nul auto de la Geneva, si va fi reali­zat pe un sasiu din fibra de carbon. Mo­to­rul va fi, asa cum se intampla si acum 40 de ani, de provenienta Ferrari, cel mai probabil de la F430. Finantatorul proiec­tu­lui este un colectionar cunos­cut, Michael Stoschek, totodata si un impa­timit al curselor auto.
Din punctul de vedere al designului, masina va fi o reinterpretare a desig­nu­lui original, realizat la inceputul anilor ‘70 de celebrul Pininfarina, avand ca particu­laritate pastrarea siluetei, atat de cunos­cute, a modelului Stratos ce a casti­gat mai multe titluri WRC. Designul „nou­lui Stratos” a fost realizat de Jason Cas­tri­o­ta, fost angajat al casei Pinin­farina, intre timp instalat ca designer-sef la Saab.

Citeste articolul pe: Financiarul

Lancia Stratos in editie contemporana

Unul dintre automobilele celebre ale sporturilor cu motor, Lancia Stratos, va fi construit intr-o versiune moderna, la fel de spectaculoasa, cel putin din punc­tul de vedere al designului, daca nu si al performantelor. Masina are nicio lega­tura cu grupul Fiat si din acest motiv nu are, dupa cum rezulta din infor­matiile de pana acum, girul cons­tructorului italian. Si ca atare, masina nu poarta numele Lancia, ci doar „New Stratos”. Mo­delul ar putea fi prezentat presei, pen­tru teste, in luna noiembrie, pe cir­cui­tul Paul Ricard, din Franta, atunci urmand sa fie disponibile si detaliile pri­vind pretul acestui auto­mobil special.
Noul Stratos va fi un autoturism de serie mica, speculatiile vorbind despre 25 pana la maximum 500 de unitati. Are la baza conceptul Fenomenom Stratos, prezentat in urma cu cinci ani la Salo­nul auto de la Geneva, si va fi reali­zat pe un sasiu din fibra de carbon. Mo­to­rul va fi, asa cum se intampla si acum 40 de ani, de provenienta Ferrari, cel mai probabil de la F430. Finantatorul proiec­tu­lui este un colectionar cunos­cut, Michael Stoschek, totodata si un impa­timit al curselor auto.
Din punctul de vedere al designului, masina va fi o reinterpretare a desig­nu­lui original, realizat la inceputul anilor ‘70 de celebrul Pininfarina, avand ca particu­laritate pastrarea siluetei, atat de cunos­cute, a modelului Stratos ce a casti­gat mai multe titluri WRC. Designul „nou­lui Stratos” a fost realizat de Jason Cas­tri­o­ta, fost angajat al casei Pinin­farina, intre timp instalat ca designer-sef la Saab.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 19 aug., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 536 ori.

Publica un raspuns