Gigantul software Microsoft cauta un partener pe piata chineza pentru a se dezvolta pe segmentul cautarii online, scrie „Wall Street Journal”. Societatea intentioneaza sa investeasca aproximativ 100 de milioane de dolari in companii din China pentru a juca astfel un rol important pe piata chineza a cautarilor online, a precizat Simon Leung (foto), directorul executiv al Microsoft in China. Totusi, oficialul nu a numit nici momentul in care vor fi facute investitiile si nici un posibil partener pentru un joint-venture pe segmentul cautarii online. De asemenea, Microsoft va incerca sa obtina venituri in China si din piata jocurilor video, astfel ca in prezent asteapta aprobarea guvernului de la Beijing pentru a putea comercializa pe aceasta piata consola Xbox, a mai declarat Leung.
Citeste articolul pe: Financiarul
Gigantul software Microsoft cauta un partener pe piata chineza pentru a se dezvolta pe segmentul cautarii online, scrie „Wall Street Journal”. Societatea intentioneaza sa investeasca aproximativ 100 de milioane de dolari in companii din China pentru a juca astfel un rol important pe piata chineza a cautarilor online, a precizat Simon Leung (foto), directorul executiv al Microsoft in China. Totusi, oficialul nu a numit nici momentul in care vor fi facute investitiile si nici un posibil partener pentru un joint-venture pe segmentul cautarii online. De asemenea, Microsoft va incerca sa obtina venituri in China si din piata jocurilor video, astfel ca in prezent asteapta aprobarea guvernului de la Beijing pentru a putea comercializa pe aceasta piata consola Xbox, a mai declarat Leung.
Citeste articolul pe: Financiarul