Catman Catalog şi Webgurus lansează astăzi cea mai nouă aplicaţie românească pe Facebook şi singura dedicată împătimiţilor de modă. Catman Shopping Club este un proiect care îşi propune să ofere un instrument util celor pasionaţi de modă şi shopping. În contextul în care rata de adopţie a Facebook este tot mai mare şi în România, Catman Shoppig Club devine locul în care internauţii din România îşi pot culege cele mai noi informaţii despre shopping, direct din reţeaua socială unde îşi petrec majoritatea timpului.
Noua aplicaţie Facebook, Catman Shopping Club, reprezintă o noutate pe piaţa românească. Este prima aplicaţie de acest gen dedicată domeniului fashion. În prima parte a acestui an, Facebook a anunţat că rata sa de penetrare în România era de doar 6,22%.
Procentul foarte mic făcut public de către executivii celei mai mari reţele sociale din lume justifică circumspecţia cu care companiile româneşti evaluează oportunităţile de comunicare în interiorul reţelelor sociale. „Cu toate acestea, creşterea numărului de conturi activate lunar de către internauţii din România permite „desenarea” unor strategii coerente de business în interiorul Facebook.
Mai mult decât atât, în condiţiile în care potenţialul de creştere a numarului de utilizatori români ai Facebook este enorm, companiile ar trebui să ia în calcul comunicarea prin intermediul acestei reţele sociale. Firmelor care nu reuşesc să comunice în prezent le va fi mult mai dificil în viitor, în condiţiile în care numărul userilor se va dubla sau tripla în următorii doi ani”, a precizat Catalin Dumitriu, project manager Catman Catalog.
Statisticile arată că utilizatorii de internet din România îşi dedică cea mai mare a timpului share-ului, chat-ului şi upload-ului, respectiv preocupărilor specifice reţelelor sociale. Faptul că un user din România petrece, în medie, 55 de minute pe Facebook la fiecare autentificare, este principalul motiv care a stat la baza deciziei celor două companii de a dezvolta această aplicaţie. Compania Catman Catalog şi-a asumat în detaliu managementul acestui proiect, iar firma Webgurus, una dintre tinerele şi valoroasele companii de software din România, a bifat cu succes primul său proiect Facebook.

Citeste articolul pe: Agora News

O noua aplicaţie românească pentru Facebook

Catman Catalog şi Webgurus lansează astăzi cea mai nouă aplicaţie românească pe Facebook şi singura dedicată împătimiţilor de modă. Catman Shopping Club este un proiect care îşi propune să ofere un instrument util celor pasionaţi de modă şi shopping. În contextul în care rata de adopţie a Facebook este tot mai mare şi în România, Catman Shoppig Club devine locul în care internauţii din România îşi pot culege cele mai noi informaţii despre shopping, direct din reţeaua socială unde îşi petrec majoritatea timpului.
Noua aplicaţie Facebook, Catman Shopping Club, reprezintă o noutate pe piaţa românească. Este prima aplicaţie de acest gen dedicată domeniului fashion. În prima parte a acestui an, Facebook a anunţat că rata sa de penetrare în România era de doar 6,22%.
Procentul foarte mic făcut public de către executivii celei mai mari reţele sociale din lume justifică circumspecţia cu care companiile româneşti evaluează oportunităţile de comunicare în interiorul reţelelor sociale. „Cu toate acestea, creşterea numărului de conturi activate lunar de către internauţii din România permite „desenarea” unor strategii coerente de business în interiorul Facebook.
Mai mult decât atât, în condiţiile în care potenţialul de creştere a numarului de utilizatori români ai Facebook este enorm, companiile ar trebui să ia în calcul comunicarea prin intermediul acestei reţele sociale. Firmelor care nu reuşesc să comunice în prezent le va fi mult mai dificil în viitor, în condiţiile în care numărul userilor se va dubla sau tripla în următorii doi ani”, a precizat Catalin Dumitriu, project manager Catman Catalog.
Statisticile arată că utilizatorii de internet din România îşi dedică cea mai mare a timpului share-ului, chat-ului şi upload-ului, respectiv preocupărilor specifice reţelelor sociale. Faptul că un user din România petrece, în medie, 55 de minute pe Facebook la fiecare autentificare, este principalul motiv care a stat la baza deciziei celor două companii de a dezvolta această aplicaţie. Compania Catman Catalog şi-a asumat în detaliu managementul acestui proiect, iar firma Webgurus, una dintre tinerele şi valoroasele companii de software din România, a bifat cu succes primul său proiect Facebook.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 1 sept., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 559 ori.

Publica un raspuns