La doua saptamani de la lansarea Asociatiei Romane a Magazinelor Online (ARMO), peste 100 de magazine online din Romania au facut cereri de aderare, anunta oficialii ARMO. „Este un rezultat foarte bun care arata, pe de o parte, interesul mediului de comert online din Romania pentru o maturizare si profesionalizare a acestui tip de activitate”, a declarat intr-un comunicat Marius Ghenea (foto), presedintele ARMO. Reprezentantii asociatiei au spus ca magazinele online care vor sa adere la ARMO vor fi auditate, pentru a se stabili daca acestea isi desfasoara activitatea in conformitate cu Codul de Bune Practici pentru Comertul Online din Romania pentru anul 2010. Radu Apostolescu, vicepresedinte ARMO si director de marketing al magazinului online eMAG, considera ca procesul de aderare al noilor magazine se va finaliza in aproximativ trei luni, aceasta fiind perioada de timp pe care comerciantii o au la dispozitie pentru a intra in conformitate cu Codul de Bune Practici.
Fondata de reprezentantii celor mai importante 21 de magazine online din Romania, ARMO are ca obiectiv principal sustinerea dezvoltarii comertului online pe piata locala.
Citeste articolul pe: Financiarul
La doua saptamani de la lansarea Asociatiei Romane a Magazinelor Online (ARMO), peste 100 de magazine online din Romania au facut cereri de aderare, anunta oficialii ARMO. „Este un rezultat foarte bun care arata, pe de o parte, interesul mediului de comert online din Romania pentru o maturizare si profesionalizare a acestui tip de activitate”, a declarat intr-un comunicat Marius Ghenea (foto), presedintele ARMO. Reprezentantii asociatiei au spus ca magazinele online care vor sa adere la ARMO vor fi auditate, pentru a se stabili daca acestea isi desfasoara activitatea in conformitate cu Codul de Bune Practici pentru Comertul Online din Romania pentru anul 2010. Radu Apostolescu, vicepresedinte ARMO si director de marketing al magazinului online eMAG, considera ca procesul de aderare al noilor magazine se va finaliza in aproximativ trei luni, aceasta fiind perioada de timp pe care comerciantii o au la dispozitie pentru a intra in conformitate cu Codul de Bune Practici.
Fondata de reprezentantii celor mai importante 21 de magazine online din Romania, ARMO are ca obiectiv principal sustinerea dezvoltarii comertului online pe piata locala.
Citeste articolul pe: Financiarul