Scriam acum câteva zile despre un caz al unui cetăţean care a rămas fără Dolce pentru că nu a achitat factura pe care îi fusese înscris şi costul aferent unei asigurări de locuinţă. Era exact informaţia pe care au primit-o rudele sale când au sunat să afle ce şi cum cu acei bani şi cu lipsa semnalului de la telefon şi satelit. E drept, imediat ce au făcut tărăboi, totul a repornit, urmând să se clarifice problema. Surpriza mea a venit însă la doar 15 minute după ce am postat acel material. Am fost contactat de o persoană de la Biroul de Relaţii Publice al Romtelecom. Au solicitat, în cea mai europeană şi amabilă tonalitate posibilă, detalii despre caz. Le-am oferit.  Mi-au spus că s-ar putea să fie exact aşa cum îmi spuseseră mie oamenii, dar că, dacă e aşa, vor remedia problema, pentru că nu poate fi decât o greşeală a partenerilor lor. Am amânat a scrie acest post pentru că, deh, trăim în România şi… te poţi aştepta să nu se rezolve problemele chiar aşa cum ţi se spune. PR-ul de la Romtelecom m-a surprins din nou. La fel de plăcut. A revenit cu mesajul că au verificat şi că problema s-a remediat. Şi atunci am mai aşteptat puţin, iar astăzi am fost înştiinţat că suma cu pricina a fost într-adevăr ştearsă. E dovada că în România, ţara asta din care rămân în continuare la ideea ce e mai bine să emigrăm, sunt şi firme care se respectă şi îşi respectă clienţii. Da, am citat chiar din ceea ce îmi spunea persoana de la Biroul de Relaţii Publice de la Romtelecom, pentru că oamenii ăştia, dacă află că e o problemă, o rezolvă. Ştiu, există la noi, românii, o vorbă „cu o floare nu se face primăvară”, dar dacă ar prelua exemplul lor şi alte Birouri de Relaţii Publice de pe la instituţii care ne oferă servicii, probabil am recăpăta puţin din respectul de sine care ne-a fost ucis în timp de statul la cozi…

Romtelecom. Surpriza plăcută de la PR.

Scriam acum câteva zile despre un caz al unui cetăţean care a rămas fără Dolce pentru că nu a achitat factura pe care îi fusese înscris şi costul aferent unei asigurări de locuinţă. Era exact informaţia pe care au primit-o rudele sale când au sunat să afle ce şi cum cu acei bani şi cu lipsa semnalului de la telefon şi satelit. E drept, imediat ce au făcut tărăboi, totul a repornit, urmând să se clarifice problema. Surpriza mea a venit însă la doar 15 minute după ce am postat acel material. Am fost contactat de o persoană de la Biroul de Relaţii Publice al Romtelecom. Au solicitat, în cea mai europeană şi amabilă tonalitate posibilă, detalii despre caz. Le-am oferit.  Mi-au spus că s-ar putea să fie exact aşa cum îmi spuseseră mie oamenii, dar că, dacă e aşa, vor remedia problema, pentru că nu poate fi decât o greşeală a partenerilor lor. Am amânat a scrie acest post pentru că, deh, trăim în România şi… te poţi aştepta să nu se rezolve problemele chiar aşa cum ţi se spune. PR-ul de la Romtelecom m-a surprins din nou. La fel de plăcut. A revenit cu mesajul că au verificat şi că problema s-a remediat. Şi atunci am mai aşteptat puţin, iar astăzi am fost înştiinţat că suma cu pricina a fost într-adevăr ştearsă. E dovada că în România, ţara asta din care rămân în continuare la ideea ce e mai bine să emigrăm, sunt şi firme care se respectă şi îşi respectă clienţii. Da, am citat chiar din ceea ce îmi spunea persoana de la Biroul de Relaţii Publice de la Romtelecom, pentru că oamenii ăştia, dacă află că e o problemă, o rezolvă. Ştiu, există la noi, românii, o vorbă „cu o floare nu se face primăvară”, dar dacă ar prelua exemplul lor şi alte Birouri de Relaţii Publice de pe la instituţii care ne oferă servicii, probabil am recăpăta puţin din respectul de sine care ne-a fost ucis în timp de statul la cozi…

Postat de pe data de 22 sept., 2010 in categoria Civism. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 1,141 ori.

Publica un raspuns