Sony lanseaza versiunile noi ale celor trei e-readere proprii pe care le vinde cu un pret mai mare decat precedentele, in lupta contra rivalilor cu produse mai ieftine precum Kindle de la Amazon si Nook de la Barnes&Noble, scrie eweek.com.
Strategia celor de la Amazon.com si Barnes & Noble pentru a cuceri piata de e-readere? Taierea preturilor pentru dispozitivele Kindle si Nook. Strategia Sony pentru a-si creste vanzarile pe aceeasi piata? Creste preturile pentru versiunile noi si justifica acest lucru prin dotari ca touch-screen si bricheta, conform sursei citate.

Citeste articolul pe: Daily Business

Sony lanseaza o noua linie de E-Readere, mai scumpe decat precedentele

Sony lanseaza versiunile noi ale celor trei e-readere proprii pe care le vinde cu un pret mai mare decat precedentele, in lupta contra rivalilor cu produse mai ieftine precum Kindle de la Amazon si Nook de la Barnes&Noble, scrie eweek.com.
Strategia celor de la Amazon.com si Barnes & Noble pentru a cuceri piata de e-readere? Taierea preturilor pentru dispozitivele Kindle si Nook. Strategia Sony pentru a-si creste vanzarile pe aceeasi piata? Creste preturile pentru versiunile noi si justifica acest lucru prin dotari ca touch-screen si bricheta, conform sursei citate.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 2 sept., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 480 ori.

Publica un raspuns