Sony lanseaza versiunile noi ale celor trei e-readere proprii pe care le vinde cu un pret mai mare decat precedentele, in lupta contra rivalilor cu produse mai ieftine precum Kindle de la Amazon si Nook de la Barnes&Noble, scrie eweek.com.
Strategia celor de la Amazon.com si Barnes & Noble pentru a cuceri piata de e-readere? Taierea preturilor pentru dispozitivele Kindle si Nook. Strategia Sony pentru a-si creste vanzarile pe aceeasi piata? Creste preturile pentru versiunile noi si justifica acest lucru prin dotari ca touch-screen si bricheta, conform sursei citate.
Citeste articolul pe: Daily Business
Sony lanseaza versiunile noi ale celor trei e-readere proprii pe care le vinde cu un pret mai mare decat precedentele, in lupta contra rivalilor cu produse mai ieftine precum Kindle de la Amazon si Nook de la Barnes&Noble, scrie eweek.com.
Strategia celor de la Amazon.com si Barnes & Noble pentru a cuceri piata de e-readere? Taierea preturilor pentru dispozitivele Kindle si Nook. Strategia Sony pentru a-si creste vanzarile pe aceeasi piata? Creste preturile pentru versiunile noi si justifica acest lucru prin dotari ca touch-screen si bricheta, conform sursei citate.
Citeste articolul pe: Daily Business