Compania Zynga, care a creat jocurile Farmville, Mafia Wars şi CafeWorld, cele mai populare de pe reţeaua socială Facebook, trebuie să cumpere 1.000 de servere în fiecare săptămână pentru a face faţă traficului în creştere, conform TechCrunch.
Cadir Lee, CTO (Chief Technology Officer) la Zynga, a vorbit în cadrul conferinţei Oracle Openworld 2010 despre obiectivele principale ale companiei, despre infrastructură şi despre afaceri în general.
Potrivit acestuia, mai mult de 215 milioane de utilizatori au jucat un joc al companiei, iar compania trebuie să adauge săptămânal 1.000 de servere pentru a face faţă traficului.
Tehnologia Zynga suportă peste 3 miliarde de conexiuni la jocuri precum Frontierville şi Farmville. De asemenea, numărul angajaţilor companiei a crescut până la 1.200 de persoane, iar numărul de studiouri pentru jocuri a ajuns la 13.
Lee spune că principalele obiective ale companiei sunt câştigarea încrederii utilizatorilor şi oferirea unor experienţe de calitate acestora.
SURSA: TechCrunch

Citeste articolul pe: Capital

Zynga adaugă 1.000 de servere pe săptămână pentru a face faţă traficului

Compania Zynga, care a creat jocurile Farmville, Mafia Wars şi CafeWorld, cele mai populare de pe reţeaua socială Facebook, trebuie să cumpere 1.000 de servere în fiecare săptămână pentru a face faţă traficului în creştere, conform TechCrunch.
Cadir Lee, CTO (Chief Technology Officer) la Zynga, a vorbit în cadrul conferinţei Oracle Openworld 2010 despre obiectivele principale ale companiei, despre infrastructură şi despre afaceri în general.
Potrivit acestuia, mai mult de 215 milioane de utilizatori au jucat un joc al companiei, iar compania trebuie să adauge săptămânal 1.000 de servere pentru a face faţă traficului.
Tehnologia Zynga suportă peste 3 miliarde de conexiuni la jocuri precum Frontierville şi Farmville. De asemenea, numărul angajaţilor companiei a crescut până la 1.200 de persoane, iar numărul de studiouri pentru jocuri a ajuns la 13.
Lee spune că principalele obiective ale companiei sunt câştigarea încrederii utilizatorilor şi oferirea unor experienţe de calitate acestora.
SURSA: TechCrunch

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 22 sept., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 606 ori.

Publica un raspuns