Site-ul de microblogging Twitter a lansat un nou serviciu pentru a exploata potentialul pe care il reprezinta cele 200 de milioane de utilizatori, din punctul de vedere al vanzarii de publicitate, scrie Pcworld.com.
Schema se numeste Promoted Accounts si a fost anuntata inca de saptamana trecuta.
Noul serviciu le permite advertiserilor sa cumpere spatiu pe coloana „Who To Follow”, plasata langa fluxul de mesaje al utilizatorilor.
Functia este conceputa pentru a-i ajuta pe utilizatori sa-i descopere pe cei cu interese comune, iar pentru advertiseri este o modalitatea de a-si creste numarul de persoane care ii urmaresc.
Citeste articolul pe: Daily Business
Site-ul de microblogging Twitter a lansat un nou serviciu pentru a exploata potentialul pe care il reprezinta cele 200 de milioane de utilizatori, din punctul de vedere al vanzarii de publicitate, scrie Pcworld.com.
Schema se numeste Promoted Accounts si a fost anuntata inca de saptamana trecuta.
Noul serviciu le permite advertiserilor sa cumpere spatiu pe coloana „Who To Follow”, plasata langa fluxul de mesaje al utilizatorilor.
Functia este conceputa pentru a-i ajuta pe utilizatori sa-i descopere pe cei cu interese comune, iar pentru advertiseri este o modalitatea de a-si creste numarul de persoane care ii urmaresc.
Citeste articolul pe: Daily Business