Din noiembrie 2010, Google va avea prezenta oficiala in Romania. Dupa lansarea a peste 10 produse localizate pentru utilizatorii romani si a serviciilor de publicitate pentru companii, inclusiv AdWords si AdSense, Google deschide un birou de afaceri in Bucuresti, coordonat de o echipa locala condusa de Dan Bulucea (foto), fost business si marketing director la Microsoft Romania.
„Scopul Google este de a oferi utilizatorilor romani, care sunt foarte activi online si mai multe instrumente in limba locala, precum si de a ajuta companiile romanesti sa aiba o prezenta online si sa isi dezvolte afacerile prin intermediul Internetului. Romania este o tara foarte interesanta pentru Google, unde vedem oportunitati atat in ce priveste utilizatorii individuali, cat si companiile”, declara Dan Bulucea, noul Country Manager pentru Romania al Google.
Biroul din Bucuresti, condus de Dan Bulucea, va fi responsabil pentru dezvoltarea afacerilor si implementarea strategiei Google in Romania, stabilirea unor relatii de afaceri cu partenerii romani,comunicarea catre companiile locale a beneficiilor prezentei online si vanzarile directe de publicitate.
Google a fost pana acum prezent in Romania cu produse localizate pentru utilizatorii romani, in primul rand motorul de cautare Google.ro, precum si Google Maps, Google Places, Google Apps, Google Translate si altele.
Anterior, Steffen Ehrhardt, product specialist si project manager emerging markets al Google, spunea ca el considera ca, avand in vedere evolutia business-ului Google in Romania, „deja trebuia sa fim prezenti printr-un birou local aici”.
Acesta s-a ferit insa, in luna martie a anului curent, sa speculeze in ceea ce priveste data cat mai exacta cand Google ar putea intra in mod direct in Romania. Pana la deschiderea biroului local, actiunile companiei in Romania au fost coordonate de echipe din Dublin si din Zurich.
Contactati de DailyBusiness.ro, reprezentanti ai Google au spus ca nu pot oferi in prezent amanunte privind biroul local al companiei, urmand ca pana la finalul lunii sa fie organizata o conferinta in care sa fie prezentate mai multe planuri ale gigantului american pe piata locala.
Dan Bulucea a lucrat in ultimii 12 ani in cadrul Microsoft unde a avut diverse roluri, cel mai recent fiind cel de director de business si marketing pentru filiala din Romania, ocupand anterior pozitia de senior platform strategy manager la sediul Microsoft din Munchen pentru Europa Centrala si de Est. Anterior, s-a ocupat de promovarea si adoptia platformei Microsoft in Romania.
Inainte de a se alatura Microsoft, Dan Bulucea a fost General Manager al Salient Romania, unul dintre cei mai mari producatori din Romania de PC-uri la acea vreme. Dan Bulucea detine un Executive MBA si este licentiat in Informatica.

Citeste articolul pe: Daily Business

Google isi deschide birou in Romania si numeste country manager un fost executiv al Microsoft

Din noiembrie 2010, Google va avea prezenta oficiala in Romania. Dupa lansarea a peste 10 produse localizate pentru utilizatorii romani si a serviciilor de publicitate pentru companii, inclusiv AdWords si AdSense, Google deschide un birou de afaceri in Bucuresti, coordonat de o echipa locala condusa de Dan Bulucea (foto), fost business si marketing director la Microsoft Romania.
„Scopul Google este de a oferi utilizatorilor romani, care sunt foarte activi online si mai multe instrumente in limba locala, precum si de a ajuta companiile romanesti sa aiba o prezenta online si sa isi dezvolte afacerile prin intermediul Internetului. Romania este o tara foarte interesanta pentru Google, unde vedem oportunitati atat in ce priveste utilizatorii individuali, cat si companiile”, declara Dan Bulucea, noul Country Manager pentru Romania al Google.
Biroul din Bucuresti, condus de Dan Bulucea, va fi responsabil pentru dezvoltarea afacerilor si implementarea strategiei Google in Romania, stabilirea unor relatii de afaceri cu partenerii romani,comunicarea catre companiile locale a beneficiilor prezentei online si vanzarile directe de publicitate.
Google a fost pana acum prezent in Romania cu produse localizate pentru utilizatorii romani, in primul rand motorul de cautare Google.ro, precum si Google Maps, Google Places, Google Apps, Google Translate si altele.
Anterior, Steffen Ehrhardt, product specialist si project manager emerging markets al Google, spunea ca el considera ca, avand in vedere evolutia business-ului Google in Romania, „deja trebuia sa fim prezenti printr-un birou local aici”.
Acesta s-a ferit insa, in luna martie a anului curent, sa speculeze in ceea ce priveste data cat mai exacta cand Google ar putea intra in mod direct in Romania. Pana la deschiderea biroului local, actiunile companiei in Romania au fost coordonate de echipe din Dublin si din Zurich.
Contactati de DailyBusiness.ro, reprezentanti ai Google au spus ca nu pot oferi in prezent amanunte privind biroul local al companiei, urmand ca pana la finalul lunii sa fie organizata o conferinta in care sa fie prezentate mai multe planuri ale gigantului american pe piata locala.
Dan Bulucea a lucrat in ultimii 12 ani in cadrul Microsoft unde a avut diverse roluri, cel mai recent fiind cel de director de business si marketing pentru filiala din Romania, ocupand anterior pozitia de senior platform strategy manager la sediul Microsoft din Munchen pentru Europa Centrala si de Est. Anterior, s-a ocupat de promovarea si adoptia platformei Microsoft in Romania.
Inainte de a se alatura Microsoft, Dan Bulucea a fost General Manager al Salient Romania, unul dintre cei mai mari producatori din Romania de PC-uri la acea vreme. Dan Bulucea detine un Executive MBA si este licentiat in Informatica.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 3 nov., 2010 in categoria Business, Evenimente, IT, Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 472 ori.

Publica un raspuns