Agentia de marketing online Today’s anunta lansarea primului instrument de monito­rizare din tara a companiilor care fac reclama Google AdWords, „AdWords Competitor Monitor&Research”, care urmareste activi­tatea a 6.400 de site-uri si monitorizeaza 815.000 cuvinte-cheie. Din expresiile moni­to­rizate, pentru 75.000 au fost gasite anunturi Google AdWords. Rezultatul studiului arata ca domeniile cele mai frecvente din care fac parte companiile care au reclama prin Google AdWords sunt: amenajarea casei, cadouri si produse pentru femei, credite, servicii si pro­duse pentru afaceri, sanatate/medicina.

Citeste articolul pe: Financiarul

Monitorizarea companiilor prin Google AdWords

Agentia de marketing online Today’s anunta lansarea primului instrument de monito­rizare din tara a companiilor care fac reclama Google AdWords, „AdWords Competitor Monitor&Research”, care urmareste activi­tatea a 6.400 de site-uri si monitorizeaza 815.000 cuvinte-cheie. Din expresiile moni­to­rizate, pentru 75.000 au fost gasite anunturi Google AdWords. Rezultatul studiului arata ca domeniile cele mai frecvente din care fac parte companiile care au reclama prin Google AdWords sunt: amenajarea casei, cadouri si produse pentru femei, credite, servicii si pro­duse pentru afaceri, sanatate/medicina.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 8 nov., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 460 ori.

Publica un raspuns