Agentia de marketing online Today’s anunta lansarea primului instrument de monitorizare din tara a companiilor care fac reclama Google AdWords, „AdWords Competitor Monitor&Research”, care urmareste activitatea a 6.400 de site-uri si monitorizeaza 815.000 cuvinte-cheie. Din expresiile monitorizate, pentru 75.000 au fost gasite anunturi Google AdWords. Rezultatul studiului arata ca domeniile cele mai frecvente din care fac parte companiile care au reclama prin Google AdWords sunt: amenajarea casei, cadouri si produse pentru femei, credite, servicii si produse pentru afaceri, sanatate/medicina.
Citeste articolul pe: Financiarul
Agentia de marketing online Today’s anunta lansarea primului instrument de monitorizare din tara a companiilor care fac reclama Google AdWords, „AdWords Competitor Monitor&Research”, care urmareste activitatea a 6.400 de site-uri si monitorizeaza 815.000 cuvinte-cheie. Din expresiile monitorizate, pentru 75.000 au fost gasite anunturi Google AdWords. Rezultatul studiului arata ca domeniile cele mai frecvente din care fac parte companiile care au reclama prin Google AdWords sunt: amenajarea casei, cadouri si produse pentru femei, credite, servicii si produse pentru afaceri, sanatate/medicina.
Citeste articolul pe: Financiarul