AdvertisingAge
Twitter a inceput de luni sa insereze reclame in fluxurile utilizatorilor individuali ai retelei de microblogging, potrivit unor surse apropiate situatiei, citate de .
Advertiseri traditionali ai Twitter precum Virgin, Starbucks si Red Bull au cumparat deja reclama in cadrul noului serviciu.
Reclamele vor tinti utilizatori in functie de tipul de oameni si produse pe care acestia le urmaresc pe Twitter. Spre exemplu, cineva interesat de companii de cafea sau de oameni care scriu despre cafea poate fi tinta unui tweet Starbucks platit.
Compania cu sediul in San Francisco s-a extins rapid in ultimul timp, numarul de angajati ai Twitter crescand de la 140 in februarie la peste 300 in prezent.

Citeste articolul pe: Daily Business

Twitter incepe sa insereze reclama in continutul generat de utilizatori

AdvertisingAge
Twitter a inceput de luni sa insereze reclame in fluxurile utilizatorilor individuali ai retelei de microblogging, potrivit unor surse apropiate situatiei, citate de .
Advertiseri traditionali ai Twitter precum Virgin, Starbucks si Red Bull au cumparat deja reclama in cadrul noului serviciu.
Reclamele vor tinti utilizatori in functie de tipul de oameni si produse pe care acestia le urmaresc pe Twitter. Spre exemplu, cineva interesat de companii de cafea sau de oameni care scriu despre cafea poate fi tinta unui tweet Starbucks platit.
Compania cu sediul in San Francisco s-a extins rapid in ultimul timp, numarul de angajati ai Twitter crescand de la 140 in februarie la peste 300 in prezent.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 2 nov., 2010 in categoria Business, Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 473 ori.

Publica un raspuns