Potrivit companiei, 1 milion de aplicatii au fost downloadate de pe Samsung Apps, de la lansarea acestuia din martie. Samsung a declarat ca Hulu Plus, ESPN Next Level, CinemaNow si Texas Holdem se numara printre „aplicatiile cel mai frecvent downloadate”. Compania a adaugat ca Samsung Apps ofera acum alte 200 de aplicatii, inclusiv MLB.TV, Vudu, Netflix si multe altele.

In prezent, Samsung ofera pe piata peste jumatate din linia sa de televizoare HDTV din 2010. Compania a declarat ca se asteapta ca pana la sfarsitul anului sa se vanda un total de 6,5 milioane de unitati HDTV alaturi de aplicatiile lor. Pana in 2012, se considera ca piata se va extinde la un total de 20 milioane unitati vandute.

Majoritatea producatorilor de televizoare ofera si aplicatii in seturile lor. Una dintre aceste companii – Vizio – concureaza cu Samsung pentru pozitia dominanta pe piata HDTV.

Potrivit firmei de cercetare iSuppli, Vizio a condus piata LCD in transporturi globale in al treilea trimestru, cu un procent de 19,9%, urmata de Samsung, cu o cota de piata de 17,7%. Din punct de vedere al tuturor transporturilor de echipamente TV din SUA, Samsung a inregistrat o crestere a vanzarilor plasmelor.

Citeste articolul pe: SmartNews

Aplicatiile Samsung TV au depasit 1 milion de download-uri

Potrivit companiei, 1 milion de aplicatii au fost downloadate de pe Samsung Apps, de la lansarea acestuia din martie. Samsung a declarat ca Hulu Plus, ESPN Next Level, CinemaNow si Texas Holdem se numara printre „aplicatiile cel mai frecvent downloadate”. Compania a adaugat ca Samsung Apps ofera acum alte 200 de aplicatii, inclusiv MLB.TV, Vudu, Netflix si multe altele.

In prezent, Samsung ofera pe piata peste jumatate din linia sa de televizoare HDTV din 2010. Compania a declarat ca se asteapta ca pana la sfarsitul anului sa se vanda un total de 6,5 milioane de unitati HDTV alaturi de aplicatiile lor. Pana in 2012, se considera ca piata se va extinde la un total de 20 milioane unitati vandute.

Majoritatea producatorilor de televizoare ofera si aplicatii in seturile lor. Una dintre aceste companii – Vizio – concureaza cu Samsung pentru pozitia dominanta pe piata HDTV.

Potrivit firmei de cercetare iSuppli, Vizio a condus piata LCD in transporturi globale in al treilea trimestru, cu un procent de 19,9%, urmata de Samsung, cu o cota de piata de 17,7%. Din punct de vedere al tuturor transporturilor de echipamente TV din SUA, Samsung a inregistrat o crestere a vanzarilor plasmelor.

Citeste articolul pe: SmartNews

Postat de pe data de 3 dec., 2010 in categoria Business, Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 479 ori.

Publica un raspuns