Publicitatea pe ecran partajat este interzisa in programele destinate minorilor, in emisiunile de stiri, cat si in dezbaterile politice pe posturile TV si de radio, potrivit unei noi modificari a Codului audiovizualului ce a fost adoptata astazi de membrii Consiliului National al Audiovizualului (CNA). Astfel, CNA a introdus in Codul audiovizualului o noua sectiune privind “Ecranul partajat” conform careia este interzisa difuzarea de publicitate “in mod simultan pe doua sau mai multe ferestre partajate” si in “crawl”. De asemenea, noua sectiune interzice difuzarea de publicitate pe ecran partajat in urmatoarele tipuri de programe audiovizuale: „programe destinate minorilor”, „programe de stiri” si „dezbateri politice”.
Citeste articolul pe: Financiarul
Publicitatea pe ecran partajat este interzisa in programele destinate minorilor, in emisiunile de stiri, cat si in dezbaterile politice pe posturile TV si de radio, potrivit unei noi modificari a Codului audiovizualului ce a fost adoptata astazi de membrii Consiliului National al Audiovizualului (CNA). Astfel, CNA a introdus in Codul audiovizualului o noua sectiune privind “Ecranul partajat” conform careia este interzisa difuzarea de publicitate “in mod simultan pe doua sau mai multe ferestre partajate” si in “crawl”. De asemenea, noua sectiune interzice difuzarea de publicitate pe ecran partajat in urmatoarele tipuri de programe audiovizuale: „programe destinate minorilor”, „programe de stiri” si „dezbateri politice”.
Citeste articolul pe: Financiarul