Sony prezintă zilele acestea la Consumer Electronic Show o nouă serie de televizoare Bravia care aduc mai mult din conţinutul de top al Internetului, pe propriul ecran al utilizatorului.
Utilizatorii pot naviga prin site-urile de sharing video în vogă, precum YouTube şi DailyMotion sau pot să rămână la curent cu emisiunile TV ratate în momentul difuzării, prin intermediul BBC iPlayer – toate acestea din confortul propriei canapele, fără a fi nevoiţi să conecteze un notebook sau un PC la televizor.
În plus, aceştia pot afla ce mai fac prietenii, în timp real, prin actualizările Twitter şi Facebook. Utilizatorii pot să îşi viziteze şi paginile preferate sau pot căuta informaţii pe Internet, prin intermediului browser-ului Opera, pe ecranul televizorului.
Televizoarele Sony sunt caracterizate de conexiune integrată Wi-Fi în întreaga serie, rezoluţie Full HD şi Internet TV.
Prin adăugarea unei camere opţionale şi a unui microfon la noile televizoare cu Internet TV, utilizatorul poate realiza apeluri gratuite, voce sau video, prin Internet, cu ajutorul aplicaţiei Skype.
Gama 2011 include, de asemenea, funcţii inteligente, precum înregistrare directă pe Hard Disk Drive, prin USB: utilizatorul poate stoca emisiunile TV ratate în momentul difuzării şi le poate viziona în momentul dorit. De asemenea, utilizatorul poate folosi tehnologia DLNA şi conexiunea Wi-Fi Direct pentru partajarea facilă a fotografiilor, a muzicii şi a filmelor, pe televizorul din sufragerie, de oriunde din casă.
De asemenea noi pentru 2011 sunt aplicaţiile gratuite pentru iPhone şi Android, pentru ca utilizatorul să îşi transforme telefonul într-o telecomandă TV.
“Cu o mai mare varietate de conţinut de pe Internet, tehnologie şi funcţii inteligente, precum şi dimensiune 3D de top, seria BRAVIA 2011 va schimba felul în care oamenii se uită la televizor,” declară Patrick Naltet, Director, TV Marketing Europe.
SURSA:Sony

Citeste articolul pe: Capital

Noile televizoare Sony permit acces la mai mult conţinut de pe Internet

Sony prezintă zilele acestea la Consumer Electronic Show o nouă serie de televizoare Bravia care aduc mai mult din conţinutul de top al Internetului, pe propriul ecran al utilizatorului.
Utilizatorii pot naviga prin site-urile de sharing video în vogă, precum YouTube şi DailyMotion sau pot să rămână la curent cu emisiunile TV ratate în momentul difuzării, prin intermediul BBC iPlayer – toate acestea din confortul propriei canapele, fără a fi nevoiţi să conecteze un notebook sau un PC la televizor.
În plus, aceştia pot afla ce mai fac prietenii, în timp real, prin actualizările Twitter şi Facebook. Utilizatorii pot să îşi viziteze şi paginile preferate sau pot căuta informaţii pe Internet, prin intermediului browser-ului Opera, pe ecranul televizorului.
Televizoarele Sony sunt caracterizate de conexiune integrată Wi-Fi în întreaga serie, rezoluţie Full HD şi Internet TV.
Prin adăugarea unei camere opţionale şi a unui microfon la noile televizoare cu Internet TV, utilizatorul poate realiza apeluri gratuite, voce sau video, prin Internet, cu ajutorul aplicaţiei Skype.
Gama 2011 include, de asemenea, funcţii inteligente, precum înregistrare directă pe Hard Disk Drive, prin USB: utilizatorul poate stoca emisiunile TV ratate în momentul difuzării şi le poate viziona în momentul dorit. De asemenea, utilizatorul poate folosi tehnologia DLNA şi conexiunea Wi-Fi Direct pentru partajarea facilă a fotografiilor, a muzicii şi a filmelor, pe televizorul din sufragerie, de oriunde din casă.
De asemenea noi pentru 2011 sunt aplicaţiile gratuite pentru iPhone şi Android, pentru ca utilizatorul să îşi transforme telefonul într-o telecomandă TV.
“Cu o mai mare varietate de conţinut de pe Internet, tehnologie şi funcţii inteligente, precum şi dimensiune 3D de top, seria BRAVIA 2011 va schimba felul în care oamenii se uită la televizor,” declară Patrick Naltet, Director, TV Marketing Europe.
SURSA:Sony

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 7 ian., 2011 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 486 ori.

Publica un raspuns