O nouă ediţie a Consumer Electronic Show s-a încheiat duminică la Las Vegas, iar anul acesta, aşa cum se aştepta, cele mai populare produse au fost tabletele de Internet.
La CES 2011 au fost lansate peste 80 de tablet PC-uri, însă analiştii spun că niciunul nu poate fi considerat un rival pentru Apple iPad, nici măcar tableta Xoom a celor de la Motorola, votată cel mai bun gadget. De menţionat este că majoritatea tabletelor rulează sistemul de operare Android de la Google şi doar câteva vin cu Windows 7.
Pe segmentul televizoarelor 3D au fost prezentate noi modele, iar producătorii promit că preţul acestora va scădea. După Toshiba, primul concurent care a introdus televizoare fără ochelarii, şi sud-coreenii de la LG au decis să lanseze astfel de modele. Problema conţinutului se va rezolva treptat, producătorii lansând mai multe modele de aparate foto şi video 3D oferind posibilitatea utilizatorilor să îşi creeze propriul conţinut. În plus, anul acesta, mai multe televiziuni vor începe să transmită 3D printre care se numără Discovery Channel, Europort sau TF1.
În ceea ce priveşte telefonia mobilă, companiile se vor axa anul acesta în continuare pe smartphone-uri şi cu toţii mizeză pe 4G (LTE, WiMax sau HSPA+). HTC şi Motorola au introdus noi terminale 4G care vor permite utilizatorilor să descarce fişiere cu viteze de zece ori mai mari.
CES 2011 a avut 140.000 de vizitatori, cu 10% mai mulţi decât în 2010.

Citeste articolul pe: Capital

Tabletele de Internet au dominat CES 2011

O nouă ediţie a Consumer Electronic Show s-a încheiat duminică la Las Vegas, iar anul acesta, aşa cum se aştepta, cele mai populare produse au fost tabletele de Internet.
La CES 2011 au fost lansate peste 80 de tablet PC-uri, însă analiştii spun că niciunul nu poate fi considerat un rival pentru Apple iPad, nici măcar tableta Xoom a celor de la Motorola, votată cel mai bun gadget. De menţionat este că majoritatea tabletelor rulează sistemul de operare Android de la Google şi doar câteva vin cu Windows 7.
Pe segmentul televizoarelor 3D au fost prezentate noi modele, iar producătorii promit că preţul acestora va scădea. După Toshiba, primul concurent care a introdus televizoare fără ochelarii, şi sud-coreenii de la LG au decis să lanseze astfel de modele. Problema conţinutului se va rezolva treptat, producătorii lansând mai multe modele de aparate foto şi video 3D oferind posibilitatea utilizatorilor să îşi creeze propriul conţinut. În plus, anul acesta, mai multe televiziuni vor începe să transmită 3D printre care se numără Discovery Channel, Europort sau TF1.
În ceea ce priveşte telefonia mobilă, companiile se vor axa anul acesta în continuare pe smartphone-uri şi cu toţii mizeză pe 4G (LTE, WiMax sau HSPA+). HTC şi Motorola au introdus noi terminale 4G care vor permite utilizatorilor să descarce fişiere cu viteze de zece ori mai mari.
CES 2011 a avut 140.000 de vizitatori, cu 10% mai mulţi decât în 2010.

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 10 ian., 2011 in categoria Evenimente, Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 954 ori.

Publica un raspuns