Cu o experienţă de 15 ani în comunicarea de brand şi coordonarea unor campanii integrate, Carmen Simion se alătură echipei Kinecto cu misiunea de a dezvolta capitalul de competenţe strategice şi creative ale agenţiei, alături de Radu Ionescu, fondatorul şi directorul de creaţie al Kinecto.
Carmen Simion a ocupat anterior poziţii de Client Service Director şi Group Account Director, coordonând campanii de comunicare integrată pentru clienţi cum sunt Pepsi, Renault, Cosmote, Audi, GarantiBank, Unilever, Kraft Foods, Honda, La Fântâna, Alka, Romstal Leasing. Contribuţia profesională a lui Carmen Simion la succesul brandurilor pentru care a lucrat a fost răsplătită de-a lungul carierei sale cu mai multe campanii premiate în festivaluri că AdPrint, Ada’Or, Effie. În ultimii ani, Carmen Simion a fost implicată în coordonarea unor campanii de comunicare cu componente pentru mediul digital dintre care, cea mai importantă fiind Generaţia A4 – campanie de lansare Audi A4, campanie premiată de mai multe ori.
„Implementăm soluţii integrate de comunicare «conduse» de digital şi acesta este motivul pentru care am decis să fac echipă cu Carmen, care are un ADN professional profund digital dublat de o experienţă bogată în ATL. E un duo formidabil care, împreună cu una din cele mai premiate echipe de pe piaţă, va schimbă în următorii ani faţa digitalului românesc” – a declarat Radu Ionescu.
„Nu mă consider un om clasic de ATL. Am crescut în publicitate când nu există demarcaţia între ATL şi BTL, prin urmare am învăţat să fac de toate. Zona de online este un pas firesc pentru mine. Este adevărat, nu vorbesc în termeni de CPC, CTR, CPV, CPM şi CPL, dar industria de online din România tocmai a făcut pasul înainte şi am început să vorbim de brand, comunicare, platforme, integrare. De aceea, cred că prezenţa oamenilor cu alte experienţe de comunicare în zona de digital este importantă. Radu este un om de online cu care împărtăşesc aceeaşi viziune «to boldly go where no one has gone beforea», iar Kinecto este un proiect în care am foarte mare încredere, este o agenţie care inovează, explorează şi caută încontinuu” – a declarat Carmen Simion, CEO Kinecto.

Citeste articolul pe: Curierul National

Carmen Simion este noul CEO al companiei Kinecto

Cu o experienţă de 15 ani în comunicarea de brand şi coordonarea unor campanii integrate, Carmen Simion se alătură echipei Kinecto cu misiunea de a dezvolta capitalul de competenţe strategice şi creative ale agenţiei, alături de Radu Ionescu, fondatorul şi directorul de creaţie al Kinecto.
Carmen Simion a ocupat anterior poziţii de Client Service Director şi Group Account Director, coordonând campanii de comunicare integrată pentru clienţi cum sunt Pepsi, Renault, Cosmote, Audi, GarantiBank, Unilever, Kraft Foods, Honda, La Fântâna, Alka, Romstal Leasing. Contribuţia profesională a lui Carmen Simion la succesul brandurilor pentru care a lucrat a fost răsplătită de-a lungul carierei sale cu mai multe campanii premiate în festivaluri că AdPrint, Ada’Or, Effie. În ultimii ani, Carmen Simion a fost implicată în coordonarea unor campanii de comunicare cu componente pentru mediul digital dintre care, cea mai importantă fiind Generaţia A4 – campanie de lansare Audi A4, campanie premiată de mai multe ori.
„Implementăm soluţii integrate de comunicare «conduse» de digital şi acesta este motivul pentru care am decis să fac echipă cu Carmen, care are un ADN professional profund digital dublat de o experienţă bogată în ATL. E un duo formidabil care, împreună cu una din cele mai premiate echipe de pe piaţă, va schimbă în următorii ani faţa digitalului românesc” – a declarat Radu Ionescu.
„Nu mă consider un om clasic de ATL. Am crescut în publicitate când nu există demarcaţia între ATL şi BTL, prin urmare am învăţat să fac de toate. Zona de online este un pas firesc pentru mine. Este adevărat, nu vorbesc în termeni de CPC, CTR, CPV, CPM şi CPL, dar industria de online din România tocmai a făcut pasul înainte şi am început să vorbim de brand, comunicare, platforme, integrare. De aceea, cred că prezenţa oamenilor cu alte experienţe de comunicare în zona de digital este importantă. Radu este un om de online cu care împărtăşesc aceeaşi viziune «to boldly go where no one has gone beforea», iar Kinecto este un proiect în care am foarte mare încredere, este o agenţie care inovează, explorează şi caută încontinuu” – a declarat Carmen Simion, CEO Kinecto.

Citeste articolul pe: Curierul National

Postat de pe data de 6 feb., 2011 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 2,752 ori.

Publica un raspuns