Săptămâna trecută am discutat despre optimizarea pentru motoarele de căutare a unui website . Temă care e nevoie să intereseze pe toți cei care își doresc să aibe succes în online. Din păcate, optimizarea pentru motoarele de căutare este o metodă a căror rezultate se văd în timp . Pentru a compensa perioada de două – trei luni până când apar rezultatele SEO există posibilitatea utilizării metodei –  search engine marketing.

search engine marketingSearch engine marketing se referă la promovarea unui website în cadrul motoarelor de căutare folosindu-ne de campanii Cost-Per-Click sau Cost-Per-Impression.

Google deține cea mai mare cotă de piața de search din lume. Din punctul meu de vedere acest lucru se datoreză ușurinței de folosire și controlului asupra bugetului și targetării. Comparativ cu Yahoo!, Google nu cere 2000 de euro pentru a demara o campanie. Acest lucru probabil și explică de ce în martie 2009 Google deținea în România o cotă de piață de 95,21%.

Search engine marketing este una din cele mai eficiente și avantajoase metode de a promova și a avea rezultate concrete cu un website deoarece:

– crește vizibilitatea unui website în cadrul motoarelor de căutare;

– anunțurile sunt afișate doar persoanelor cu adevărat interesate de serviciile sau produsele comercializate datorită targetării după cuvinte cheie și zona geografică;

– setare și aprobare rapidă, cu rezultate imediate;

– plătești doar dacă ai rezultate;

– rapoarte și statistici;

– control asupra tuturor aspectelor unei campanii pe tot parcursul desfășurării acesteia.

Acestea sunt doar câteva din beneficiile utilizării acestei metode, restul rămâne să le descoperiți folosind-o.

Search Engine Marketing

Săptămâna trecută am discutat despre optimizarea pentru motoarele de căutare a unui website . Temă care e nevoie să intereseze pe toți cei care își doresc să aibe succes în online. Din păcate, optimizarea pentru motoarele de căutare este o metodă a căror rezultate se văd în timp . Pentru a compensa perioada de două – trei luni până când apar rezultatele SEO există posibilitatea utilizării metodei –  search engine marketing.

search engine marketingSearch engine marketing se referă la promovarea unui website în cadrul motoarelor de căutare folosindu-ne de campanii Cost-Per-Click sau Cost-Per-Impression.

Google deține cea mai mare cotă de piața de search din lume. Din punctul meu de vedere acest lucru se datoreză ușurinței de folosire și controlului asupra bugetului și targetării. Comparativ cu Yahoo!, Google nu cere 2000 de euro pentru a demara o campanie. Acest lucru probabil și explică de ce în martie 2009 Google deținea în România o cotă de piață de 95,21%.

Search engine marketing este una din cele mai eficiente și avantajoase metode de a promova și a avea rezultate concrete cu un website deoarece:

– crește vizibilitatea unui website în cadrul motoarelor de căutare;

– anunțurile sunt afișate doar persoanelor cu adevărat interesate de serviciile sau produsele comercializate datorită targetării după cuvinte cheie și zona geografică;

– setare și aprobare rapidă, cu rezultate imediate;

– plătești doar dacă ai rezultate;

– rapoarte și statistici;

– control asupra tuturor aspectelor unei campanii pe tot parcursul desfășurării acesteia.

Acestea sunt doar câteva din beneficiile utilizării acestei metode, restul rămâne să le descoperiți folosind-o.

Postat de pe data de 19 apr., 2011 in categoria Business, Marketing online. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 2,020 ori.

Publica un raspuns