Fundaţia pentru Cercetări Sociale „Max Weber” a dat publicităţii duminică rezultatele unui sondaj de opinie realizat în perioada de desfăşurare a Festivalului Tuborg Green Fest Peninsula. Una din concluziile principale se referă la faptul că procentul celor care  vin în România pentru Tuborg Green Fest Peninsula aproape s-a dublat faţă de ediţiile trecute, de la 4% la 7,8%.

“Regiunea a avut de câştigat 7% turişti datorită organizării festivalului. Ei vor merge şi la un muzeu, la Sovata, sau la Reghin, de exemplu. Peninsula dă regiunii, de la o ediţie la alta, un potenţial turistic tot mai mare”, a declarat directorul Tuborg Green Fest Peninsula, Bodor László. Majoritatea turiştilor peninsulari sunt din Ungaria, Olanda, Germania, Serbia sau Rusia, dar şi din Japonia sau Suedia.

Organizatorii au dorit să afle şi profilul peninsularului de rând, care are între 18 şi 29 de ani şi vine din oraşele din nord-vestul ţării, este student, dar are şi un loc de muncă. Un lucru îmbucurător este şi că un procent foarte mare de vizitatori a mai fost şi la alte ediţii la festival.

“Cu mulţumirile de rigoare studenţilor care fac cercetări sociologice anual în cadrul festivalului putem spune că 81,3 % din vizitatorii noştri sunt tineri între 18 şi 29 de ani. Putem spune că <<peninsularii>>  sunt din categoria socială de medie şi superioară.”, a declarat Bodor.

Potrivit aceluiaşi studiu, un procent de 32% îi reprezintă pe cei care nu au mai fost niciodată la festival. „Festivalul are potenţialul de a avea o <<generaţie următoare>>. Dacă vin oameni noi, festivalul poate trăi”, a completat directorul festivalului.

Organizatorii Tuborg Green Fest Peninsula au speranţe mari pentru ediţia de anul viitor a festivalului pe care se străduiesc să îl organizeze deja.

“Întâi trebuie să încheiem cu brio festivalul din acest an şi din octombrie să începem discuţiile pentru editiile urmatoare. Anul viitor va fi a zecea ediţie şi vom încerca să fie o editie speciala, aniversara. Organizarea ediţiei viitoare depinde foarte mult de situatia economica si de implicarea sponsorilor si de dorinta marcilor de a sustine acest eveniment.”, a mai spus Bodor László. Acesta a ţinut să mulţumească sponsorilor care au contribuit la organizarea festivalului.

În prima zi, Tuborg Green Fest Peninsula a avut 14.000 de vizitatori, în a doua zi 17.000 şi în a treia – 19.000. Se estimează ca în ultima zi peste 20.000 de vizitatori să fie prezenţi la festivalul.

Vremea a ţinut cu Tuborg Green Fest Peninsula 2011 deoarece timp de patru zile a fost cald, iar temperaturile nu au scăzut nici noaptea, astfel încât s-a putut şi campa. De fapt, 1.600 de corturi au fost montate în campingul festivalului.

Peninsularii au avut în primele 3 zile parte de experienţe muzicale extraordinare, dar au dovedit şi grijă faţă de mediul înconjurător şi curăţenia festivalului. 75.000 de pahare de plastic şi sticle goale au fost aduse la cortul Umbrela Verde spre a fi reciclate.

S-a dublat numărul participanţilor din străinătate la festivalul Peninsula 2011

Fundaţia pentru Cercetări Sociale „Max Weber” a dat publicităţii duminică rezultatele unui sondaj de opinie realizat în perioada de desfăşurare a Festivalului Tuborg Green Fest Peninsula. Una din concluziile principale se referă la faptul că procentul celor care  vin în România pentru Tuborg Green Fest Peninsula aproape s-a dublat faţă de ediţiile trecute, de la 4% la 7,8%.

“Regiunea a avut de câştigat 7% turişti datorită organizării festivalului. Ei vor merge şi la un muzeu, la Sovata, sau la Reghin, de exemplu. Peninsula dă regiunii, de la o ediţie la alta, un potenţial turistic tot mai mare”, a declarat directorul Tuborg Green Fest Peninsula, Bodor László. Majoritatea turiştilor peninsulari sunt din Ungaria, Olanda, Germania, Serbia sau Rusia, dar şi din Japonia sau Suedia.

Organizatorii au dorit să afle şi profilul peninsularului de rând, care are între 18 şi 29 de ani şi vine din oraşele din nord-vestul ţării, este student, dar are şi un loc de muncă. Un lucru îmbucurător este şi că un procent foarte mare de vizitatori a mai fost şi la alte ediţii la festival.

“Cu mulţumirile de rigoare studenţilor care fac cercetări sociologice anual în cadrul festivalului putem spune că 81,3 % din vizitatorii noştri sunt tineri între 18 şi 29 de ani. Putem spune că <<peninsularii>>  sunt din categoria socială de medie şi superioară.”, a declarat Bodor.

Potrivit aceluiaşi studiu, un procent de 32% îi reprezintă pe cei care nu au mai fost niciodată la festival. „Festivalul are potenţialul de a avea o <<generaţie următoare>>. Dacă vin oameni noi, festivalul poate trăi”, a completat directorul festivalului.

Organizatorii Tuborg Green Fest Peninsula au speranţe mari pentru ediţia de anul viitor a festivalului pe care se străduiesc să îl organizeze deja.

“Întâi trebuie să încheiem cu brio festivalul din acest an şi din octombrie să începem discuţiile pentru editiile urmatoare. Anul viitor va fi a zecea ediţie şi vom încerca să fie o editie speciala, aniversara. Organizarea ediţiei viitoare depinde foarte mult de situatia economica si de implicarea sponsorilor si de dorinta marcilor de a sustine acest eveniment.”, a mai spus Bodor László. Acesta a ţinut să mulţumească sponsorilor care au contribuit la organizarea festivalului.

În prima zi, Tuborg Green Fest Peninsula a avut 14.000 de vizitatori, în a doua zi 17.000 şi în a treia – 19.000. Se estimează ca în ultima zi peste 20.000 de vizitatori să fie prezenţi la festivalul.

Vremea a ţinut cu Tuborg Green Fest Peninsula 2011 deoarece timp de patru zile a fost cald, iar temperaturile nu au scăzut nici noaptea, astfel încât s-a putut şi campa. De fapt, 1.600 de corturi au fost montate în campingul festivalului.

Peninsularii au avut în primele 3 zile parte de experienţe muzicale extraordinare, dar au dovedit şi grijă faţă de mediul înconjurător şi curăţenia festivalului. 75.000 de pahare de plastic şi sticle goale au fost aduse la cortul Umbrela Verde spre a fi reciclate.

Postat de pe data de 29 aug., 2011 in categoria Divertisment. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 2,707 ori.

Publica un raspuns